Novament anem a Fem Mates 2018

Com ja portem fent uns quants anys l’alumnat de 1r i 2n d’ESO participem al concurs Fem Mates que s’organitza a nivell de tota Catalunya. Durant el primer trimestre. a classe, a nivell individual i després en grup treballem 3 situacions matemàtiques que ens proposen des de l’organització. No és la primera vegada que durant les vacances de Nadal algunes famílies també compartiu aquestes situacions matemàtiques. L’objectiu és treballar més el COM que la solució final. Aquests treballs els portem a avaluar i seleccionen 4 alumnes/grup. Aquest any han estat seleccionats/des: David, Blanca, Vital i Alba T. de 1r i la Lucia L., Àlvaro, Enric i Lucia A.

El proper dia 14, qui pugui, anirem a Pineda a concursar a nivell intercomarcal. Si algú o alguna és seleccionat podrà accedir a la següent fase a nivell de tota Catalunya. Independentment de la selecció, si més no, hem treballat força.

Felicitats a les seleccionades i seleccionats. I molta sort!