Coves del Toll

El passat 13 de novembre, els alumnes de 5è vam visitar les Coves Prehistòriques del Toll, Moià. Va ser una sortida molt interessant. Posteriorment a la visita vam crear un brunzidor, l’eina que utilitzaven els nostres avantpassats per comunicar-se. Per acabar,  vam anar a… Llegeix més»

L’hort de P4

Els alumnes d’Educació Infantil han començat un nou projecte aquesta setmana: l’hort.
Després de preparar la terra, aquest matí, els alumnes de P4 han plantat algunes verdures: Bledes, coliflors i pastanagues. És una feinada això de netejar, remenar, fer forats, plantar, regar… però també molt… Llegeix més»

Hem vist l’ADN !

Aquest dijous els alumnes de 4t d’ESO hem pogut experimentar una part molt curiosa de la biologia, hem observat ADN extret del fetge d’un pollastre. Ha estat una estona on hem visualitzat conceptes de genètica que treballem a classe.
Lluna Triano