XARXA DE CCBB

Aquesta tarda la nostra escola ha participat en les Jornades d’intercanvi de la Xarxa de Competències Bàsiques a l’IES Miquel Biada. L’Eva, mestra del Machado, ha pogut exposar el context dut a terme pels alumnes de cinquè en relació al Carnaval. Tota una experiència el treball en xarxa i compartit amb altres docents del territori. El nostre projecte, la nostra escola, el que passa a les aules, motiu de reflexió pedagògica per a companys i companyes. L’equip impulsor de l’escola ha pogut assistir i ha pogut compartir aquesta i d’altres experiències que ens fan créixer com a equip.