Contacta i Col·labora

AFA

Pots contactar amb l’AFA a través del correu afaescolaantoniomachado@gmail.com

Per estar al dia de les notícies i activitats de l’AFA et recomanem seguir les nostres publicacions a:

Pots col·laborar econòmicament amb l’AFA pagant la quota anual de 20€ per família. De fet, és molt important fer-ho. L’AFA es financia principalment de les quotes anuals dels socis i, puntualment, de la venda de merxandatge i els diners que s’obtenen a les festes de l’escola. Sense recursos econòmics, la majoria d’activitats i serveis oferts a l’escola no es podrien realitzar. Fes-te soci!

Al calendari trobaràs les activitats organitzades a l’escola, les reunions de les comissions o la convocatòria mensual de la Junta de l’AFA. Totes les activitats i reunions són obertes a les famílies del centre, participa!