PORTES OBERTES 2018

Dissabte 17 de Març a les 11h

Famílies! us esperem a les 11h a l’entrada de l’escola (Pl. Antonio Machado, 1), un cop allà podreu veure l’escola i entrar a les aules i espais, i finalment anirem al gimnàs on us explicarem el projecte i podreu continuar resolent els vostres dubtes.

Segons l’organització de les Portes Obertes tenim previst poder acabar a les 13:30h. Us hi esperem!

Cliqueu aquí per a més informació.

COMPROMESOS AMB LA FORMACIÓ

El passat dilluns 5 de febrer vam començar una formació en Claustre sobre la lectura i l’escriptura a càrrec de la Montserrat Fons, membre del grup de recerca PLURAL i Doctora en Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona.

CARNESTOLTES!!!!

Atenció!!!! El Rei Carnestoltes proclama les consignes! tothom atent! tothom preparat! que comença una setmana de feeeeestaaaaaa!!

JA PODEU ESCOLTAR EL PROGRAMA A MATARÓ RÀDIO!!

Ahir dilluns 29 de 18h a 19h vam participar altra vegada en el programa de ràdio en directe del MEM (Moviment Educatiu del Maresme) “Educació dia a dia”. Aquest cop per compartir amb tothom els nostres espais d’experiències! i sobretot gràcies als testimonis de la Marta i la Natàlia, dues mestres de 2n i P5; la Txell i la Marta, dues mares de P4, 5è i 6è, i en Max i la Maria dos alumnes de 2n i 3r que van explicar les seves vivències i tot el que cal conèixer dels espais.

Ja podeu escoltar íntegrament el programa clicant aquí.

MARATÓ ENERGÈTICA

Cinc escoles de Mataró estalviaran energia durant el febrer per destinar més recursos econòmics a pobresa energètica

Durant aquest mes de febrer participem en la Marató Energètica que des de l’Ajuntament de Mataró organitzen per aconseguir 2 objectius: sensibilitzar sobre les repercussions de l’excés de consum energètic aplicant bones pràctiques per reduir-lo i a la vegada aconseguir uns estalvis que tindran finalitat social.

També podeu veure íntegrament la notícia a la televisió de Mataró

Trobareu tota la informació aquí

MANIFEST PER LA PAU – DENIP 2018

Aquest curs el Consell d’Infants ha redactat un Manifest pel Dia Escolar de la No Violència i la Pau DENIP.

Avui dimarts 30 a les 9:15h el podrem sentir a través de la megafonia de l’escola de manera que totes les aules podran escoltar-lo. Cada grup en parlarà en la mesura que es consideri.

Aquesta iniciativa ha estat promoguda per l’Ajuntament de Mataró, d’aquesta manera totes les escoles que tenim representants al consell d’infants llegirem el mateix manifest.

P4B AL CIRCUIT DE MONTMELÓ

Quina enveja!!! els alumnes de P4B han marxat avui al circuit de Montmeló! i si us pregunteu que com és que han triat aquest lloc, és perquè encara continuen treballant sobre les millores del pati d’infantil, en aquest cas, el circuit per a les motos… Llegeix més»