MATRÍCULA 2018

Del 21 al 27 de juny – Matrícula dels alumnes admesos amb hora convinguda*

A la consergeria de l’escola disposeu del llistat d’hores per apuntar-vos-hi i poder formalitzar la matrícula

FI DE CURS, ESTIU I BONES VACANCES!!!

Ja ha arribat el final de curs, i des de l’escola ens acomiadem de totes i tots vosaltres desitjant-vos un molt bon estiu! aprofiteu per descansar, desconnectar, … i ens veiem el proper curs!!

LES MESTRES I ELS MESTRES US DESITGEM MOLT BON ESTIU!!!

COMIAT DELS ALUMNES DE 6è

Ja ho tenim aquí!! el final de curs ja ha arribat i amb aquest, el comiat dels alumnes de 6è. Avui, tothom al gimnàs perquè els de 6è amb les seves famílies gaudeixin dels “regals” que la resta d’alumnes des de P3 fins a 5è i els mestres, hem preparat per a tots ells! i quan acabem, sortirem al pati i ens refrescarem amb un gelat!

Que tingueu molta sort en la nova etapa que inicieu!! us trobarem a faltar!!

LA MULASSA A L’ESCOLA

Des de l’inici d’aquest curs l’associació cultural i d’esbarjo Mestres del Gai Saber han tingut a l’escola la Mulassa que ja ha participat d’algun acte oficial a la ciutat de Mataró. Divendres 15 els alumnes de l’escola van poder conèixe-la a l’hora que la van veure ballar al gimnàs de l’escola.

XARXA DE CCBB

Aquesta tarda la nostra escola ha participat en les Jornades d’intercanvi de la Xarxa de Competències Bàsiques a l’IES Miquel Biada. L’Eva, mestra del Machado, ha pogut exposar el context dut a terme pels alumnes de cinquè en relació al Carnaval. Tota una experiència el treball en xarxa i compartit amb altres docents del territori. El nostre projecte, la nostra escola, el que passa a les aules, motiu de reflexió pedagògica per a companys i companyes. L’equip impulsor de l’escola ha pogut assistir i ha pogut compartir aquesta i d’altres experiències que ens fan créixer com a equip.

LONDON TRIP!!

Els alumnes de 6è estan gaudint intensament de tot allò que els ofereix la ciutat de Londres. Han visitat el Brithish Museum, el Madame Tussauds i altres llocs com, el London Eye, el Camden Market o Trafalgar Square.
Aquí us deixem unes quantes fotos perquè veieu… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018

El dissabte 12 de maig a les 12h, al teatre Monumental de Mataró, va ser l’estrena de l’obra de la Cantània 2018: PARTÍCULES. Després de molt mesos de preparació, l’alumant de 5è va tindre l’oportunitat de pressentar al públic el seu treball, el qual va estar compartit amb altres escoles de Mataró i amb músics professionals en directe. Tota una experiència per la qual ha valgut la pena l’esforç!

Us deixem aquí el vídeo del concert.

6è A LONDRES!

Demà dimarts molt d’hora els alumnes de 6è marxen a Londres de viatge de fi de curs! Hi seran fins dissabte 9 i tindran temps de fer un munt d’activitats!! El museu de cera, el London Eye, …

Agraïm enormement la col·laboració de totes les famílies de 6è que han participat en les activitats de recollida de diners i totes les persones que d’alguna manera han facilitat que tota aquesta moguda s’hagi pogut realitzar! Gràcies!!