7.774€ D’ESTALVI!!

La marató energètica promoguda per l’Ajuntament de Mataró i on la nostra escola, juntament amb 4 més de la ciutat, hem aconseguit la xifra rècord de 7.774€ d’estalvi durant la marató que aniran íntegrament per ajudes en pobresa energètica. Cliqueu aquí per tenir tota la informació!

SANT JORDI 2018

Escalfem motors per treballar entorn la festivitat de Sant Jordi que a l’escola vivim intensament. L’exposició que trobareu durant la setmana que ve, és una part de tot el que realitzem i de tota la feina que els nostres alumnes desenvolupen. Ben aviat us ho explicarem!

Imatge relacionada

CRONOPIS – TALLER DE CIRC

El passat 16 d’abril els alumnes de 4tA i 4tB van poder gaudir d’un taller de circ de Cronopis. El gimnàs de l’escola es va convertir durant unes hores en un autèntic circ on, els alumnes van poder realitzar equilibris, malabars, … i molt més!

3rA AMB L’IL·LUSTRADOR ROGER OLMOS

Avui els nens i nenes de 3r A han tingut la visita d’un il.lustrador, en Roger Olmos, conegut per llibres com “Sin palabras” o ”Besos”. Han pogut fer-li moltes preguntes i han aprofitat l’estona per poder analitzar la seva obra.
Gràcies Roger, ha estat un plaer tenir-te a l’escola!

3rA A L’AULA CRAM

Els nens i nenes de 3rA han visitat l’aula Cram, dedicada al medi marí, en relació al context que estan treballant sobre les tortugues.

P4B A L’AQUÀRIUM

Els alumnes de P4B  avui han visitat l’Aquàrium de Barcelona en relació al context que estan treballant sobre el Pol Nord i el Pol Sud i els pingüins.

COMPROMESOS AMB LA FORMACIÓ

El passat dilluns 19 de març, els mestres del cicle gran van continuar amb la formació a càrrec de la Montserrat Fons sobre la lectura i l’escriptura.
Aquest cop ens quedem amb aquesta gran idea: “És important que els infants s’Impliquin en la correcció de les feines”.