PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2018

Del 21 al 27 de juny – Matrícula dels alumnes admesos

DILLUNS 18 DE JUNY – 17H – GIMNÀS

REUNIÓ PER A LES FAMÍLIES NOVES CURS 2018-2019

(la reunió és només per pares i mares)

LA MULASSA A L’ESCOLA

Des de l’inici d’aquest curs l’associació cultural i d’esbarjo Mestres del Gai Saber han tingut a l’escola la Mulassa que ja ha participat d’algun acte oficial a la ciutat de Mataró. Divendres 15 els alumnes de l’escola van poder conèixe-la a l’hora que la van veure ballar al gimnàs de l’escola.

XARXA DE CCBB

Aquesta tarda la nostra escola ha participat en les Jornades d’intercanvi de la Xarxa de Competències Bàsiques a l’IES Miquel Biada. L’Eva, mestra del Machado, ha pogut exposar el context dut a terme pels alumnes de cinquè en relació al Carnaval. Tota una experiència el treball en xarxa i compartit amb altres docents del territori. El nostre projecte, la nostra escola, el que passa a les aules, motiu de reflexió pedagògica per a companys i companyes. L’equip impulsor de l’escola ha pogut assistir i ha pogut compartir aquesta i d’altres experiències que ens fan créixer com a equip.

LONDON TRIP!!

Els alumnes de 6è estan gaudint intensament de tot allò que els ofereix la ciutat de Londres. Han visitat el Brithish Museum, el Madame Tussauds i altres llocs com, el London Eye, el Camden Market o Trafalgar Square.
Aquí us deixem unes quantes fotos perquè veieu… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018

El dissabte 12 de maig a les 12h, al teatre Monumental de Mataró, va ser l’estrena de l’obra de la Cantània 2018: PARTÍCULES. Després de molt mesos de preparació, l’alumant de 5è va tindre l’oportunitat de pressentar al públic el seu treball, el qual va estar compartit amb altres escoles de Mataró i amb músics professionals en directe. Tota una experiència per la qual ha valgut la pena l’esforç!

Us deixem aquí el vídeo del concert.

6è A LONDRES!

Demà dimarts molt d’hora els alumnes de 6è marxen a Londres de viatge de fi de curs! Hi seran fins dissabte 9 i tindran temps de fer un munt d’activitats!! El museu de cera, el London Eye, …

Agraïm enormement la col·laboració de totes les famílies de 6è que han participat en les activitats de recollida de diners i totes les persones que d’alguna manera han facilitat que tota aquesta moguda s’hagi pogut realitzar! Gràcies!!

NÚMERO GUANYADOR DE LA RIFA DE 6è

Aquest passat dissabte 2 de juny a la festa de fi de curs de l’escola, vam realitzar el sorteig de la rifa de 6è, sent el número guanyador de la panera de productes de bellesa valorat en 150€ el:

792

El/la guanyador/a pot passar per consergeria portant el número guanyador i se li farà entrega del premi!

Gràcies a totes les persones que han participat!

APLACEM LA FESTA DELS AVIS

La festa dels avis queda aplaçada per les previsions meteorlògiques de pluja.

La previsió de pluja de demà dilluns 4 i previsiblement de tota aquesta setmana ens obliga a aplaçar la festa dels avis prevista per demà a la tarda. Tan aviat com ens sigui possible, us comunicarem la nova data.

COLÒNIES P4 i P5

Avui i demà els alumnes de P4 i P5 estaran de colònies a Cabrera de Mar a l’alberg de Torre Ametller… Pirates a la costa és la temàtica triada! de ben segur que s’ho passaran molt bé!!