L’escola

HORARIS I CALENDARI ESCOLAR

Calendari AMR 2023-24

DIADA DE SANTA CECÍLIA 2023

El 22 de novembre es Santa Cecília, patrona dels músics. Una festa important per a celebrar.

Aquest any s’han dut a terme diverses activitats. Dins de l’escola, fent activitats musicals col.lectivament i fora de l’escola duent a terme un concert participatiu, entre la Banda Juvenil i els alumnes de 6è de primària de les Escoles Carles III, Horta Vella i Sagrada Família de la Ràpita. Actuant tots junts a la Plaça del Coc. Música interpretada per la Banda i cantada per tots els alumnes de primària.

CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2023

El Concert del dissabte 18 de novembre al Auditori Sixto Mir de la Ràpita, va ser organitzat per l’Escola de Música de l’Agrupació Musical Rapitenca, on hi van actuar tres formacions de l’escola mes una formació convidada.

De l’Escola de Música van actuar El Conjunt Instrumental i la Banda Juvenil, dirigits pel mestre Antoni Alburquerque. La Coral Veus dels Alfacs, de l’Escola  de la Ràpita , i la Coral Enharmonia, de l’Escola de Musica de l’Ampolla, les dues dirigides pel mestre Tomàs Simón.

Tot un programa variat, des de clàssics fins a la música actual i acompanyats d’un gran públic.

TROBADA DE CORALS

Per la diada de Catalunya, la Coral Veus dels Alfacs de l’Escola de Música de l’AMR i la Coral Enharmonia de l’Escola de Música de l’Ampolla van oferir un concert. Les dues corals dirigides pel mestre Tomàs Simón Plazas.

VIU LOS ORIGENS 2024

L’Escola de Música de l’AMR va viure intensament la Festa VIU LOS ORÍGENS 2024

L’Aula de Música Moderna, dirigida pel mestre, pianista, saxofonista i compositor Tomàs Simón Plazas.

El Conjunt Instrumental i La Banda Juvenil, dirigits pel mestre, trompista i arranjador Antoni Alburquerque Subirats.

La Coral Veus dels Alfacs, director Tomàs Simón Plazas.

VII NIT ENSENYAMENT

L’escola participa un any més a la nit de l’ensenyament, aquest curs amb el seu grup de saxos i un trio de flautes travesseres. Aquest acte va tenir lloc el passat divendres 14 d’octubre del 2022.

I TROBADA DE BANDES INFANTILS

El passat 30 d’abril és va organitzar la I trobada de bandes infantils, on van participar l’escola de música municipal de l’Ametlla de Mar, l’Agrupació musical senienca i l’escola de l’Agrupació musical Rapitenca, la trobada va tenir lloc al pavelló firal de la Ràpita.

SETMANA CULTURAL 2022

Aquest curs la setmana cultural va tenir lloc del 14 al 19 de març,i va estar dedicada al compositor Felip Pedrell,  va ser una setmana repleta d’activitats, entre les que destaquen el taller de composició de bandes sonores, taller de noves tecnologies, audicions, entre d’altres…

SETMANA CULTURAL 2022