Vine a conèixer el nostre cicle de grau superior

Aquest curs, l’Escola Agrària de Manresa traurà la primera promoció del nou Cicle Formatiu de Grau Superior de Paisatgisme i Medi Rural, “Perfil professional agroecologia i acció climàtica”, tot avançant en la seva proposta formativa reglada que fins ara quedava en l’àmbit del grau mitjà.… Llegeix més»

Jornades de portes obertes – dies 3 i 4 d’abril de 2024

Jornades de portes obertes Escola Agrària de Manresa - 2024 -

Els dies 3 i 4 d’abril, l’Escola Agrària de Manresa obre les portes de la finca de can Poc Oli per a la visita del nou alumnat de cicles formatius.

INSCRIPCIONS a la jornada:

Els nostres cicles formatius es cursen en MODALITAT DUAL.

L’Escola Agrària de Manresa programa un curs de tracció animal amb bovins

L’Escola Agrària de Manresa ofereix un curs sobre tracció animal amb bovins pels dies 15, 16, 17 i 22 de febrer, amb sessions a diferents finques de la Catalunya Central. La proposta s’inclou dins la programació de formació contínua que el centre destina a les persones professionals del sector agrari. En concret, el pròxim mes de febrer començaran cinc cursos, que tenen com a temes els cultius extensius, la vinya i la tracció animal moderna.… Llegeix més»

Plaça vacant a l’Escola Agrària de Manresa

La nostra escola necessita incorporar una persona a l’equip. És una plaça temporal, amb una durada màxima de 6 mesos. Recollida de currículums fins el 5 de febrer de 2024.
Estem buscant algú que pugui:

• Fer classes docents teòrico-pràctiques
  • Coordinar cursos de formació contínua
  • Coordinar projectes europeus
  • Altres tasques pròpies… Llegeix més»