Participació al VII Congrés Internacional d’Agroecologia

L’Escola Agrària de Manresa ha participat al VII Congreso Internacional de Agroecología, celebrat a Còrdova els dies 30, 31 de maig i 1 de juny de 2018, organitzat per l’Instituto de Sociología y Estudios Campesinos (ISEC) de la Universidad de Córdoba, el Grupo de Investigación en Economía Ecolóxica, Agroecoloxía e Historia de la Universidad de Vigo i el Observatorio de Soberanía Alimentaria y Agroecología (OSALA).

El congrés, amb el lema “Repolitizant els sistemes agroalimentaris”, ha reunit prop de 400 persones, que han debatut el paper de l’agroecologia en la lluita per la vida des de processos col·lectius, emacipadors i sostenibles.

Les comunicacions de les persones participants s’han presentat en 18 grups de treball, que han tractat diferents perspectives de l’agroecologia, com ara la comunicació, els feminismes, l’economia social i solidaria, la investigació militant i participativa, entre d’altres, o l’educació formal, en el qual en Ton Armengol ha presentat l’experiència i els reptes de l’Escola Agrària de Manresa.

Podeu trobar més informació al web del congrés: http://www.osala-agroecologia.org/vii-congreso-internacional-de-agroecologia/