Divendres 12 de maig de 2017. Conferència Sessió 2 Què pot aportar el Mindfulness als docents?

mindfulness-sessió2017-EAManresaDins del Cicle de conferències sobre neurobiologia i intel·ligències múltiples, que coorganitzen Estudios Contemplativos i el Servei de Formació Agrària del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació; l’Escola Agrària de Manresa acollirà el proper divendres, 12 de maig, la sessió Què pot aportar el Mindfulness als docents?, a càrrec de Koncha Pinós, que abordarà diferents aspectes de la incidència del Mindfulness sobre la docència, com ara la millora de la capacitat d’atenció plena a l’aula i a l’alumnat.

Jornada adreçada a docents, gratuïta, amb inscripció prèvia: https://goo.gl/8EA1DO

Per obtenir més informació: Sessió 2_Mindfulness per a docents_12 maig 2017.pdf