“TOTS ELS APRENENTATGES IMPORTANTS DE LA VIDA ES FAN JUGANT” Tonucci
El nostre objectiu és donar a conèixer l’etapa de 0 a 3 anys i la importància que tenen aquests primers anys de vida de l’infant.

Descobrint el món que ens envolta a través del joc simbòlic.

Els infants de l’espai de Castellers durant aquest trimestre han anat evolucionant a tots nivells. Són més conscients del seu propi cos i el dels altres, parlen en primera persona, utilitzen el “meu” o “mio”. A nivell motor corren, salten, s’enfilen, pugen i baixen, es… Llegeix més»

El moviment a l’espai, ha canviat

Ara ja fa sis mesos que els vostres fills i filles van arribar a l’escola per primera vegada i com esteu veient i ho continuarem fent, estan en un procés de creixement i evolució en el que estan involucrats tots els aspectes de la seva… Llegeix més»

El joc d’experimentació, de manipulació i de descoberta

Tocar és vital i necessari per a saber com són les coses, quines són les característiques dels materials que es té a disposició… per això és tan important oferir el joc d’experimentació. Durant la manipulació en l’experimentació, els infants descobreixen aspectes importants sobre la capacitat… Llegeix més»

A gaudir de l’exterior!

El primer contacte que els infants van tenir amb l’exterior va ser durant el procés de familiarització. Prèviament, vam pensar que si el temps ens ho permetia i els infants estaven còmodes… perquè no aprofitar l’aire lliure per començar el curs? No ens passàvem tota… Llegeix més»

Dies de novetats i disbauxa…

Aquesta setmana es celebra Carnaval. Com tots i totes sabeu, a l’escola ens agrada poder integrar les festes tradicionals en el dia a dia, oferint als infants la possibilitat d’anar-les coneixent al seu ritme.
Als diferents espais de l’escola els infants han pogut trobar varietat d’elements… Llegeix més»

La cúpula geodèsica del pati de l’escola

Al pati de l’escola tenim una cúpula geodèsica. I què és això, us preguntareu? Doncs bé, una cúpula geodèsica és una estructura semiesfèrica formada a partir de cares triangulars.
(Cliqueu aquí per a veure més imatges).
Aquesta estructura metàl·lica de color blau convida… Llegeix més»