Visita a la Vil·la Romana dels Munts d’Altafulla dels alumnes de Complementàries del CREDV-CRE ONCE Barcelona (Tarragona i Terres de l’Ebre)

En motiu de la darrera sessió d’activitats complementàries del dia 30 de maig de 2018, des del CREDV-CRE ONCE Barcelona (subseu de Tarragona i Terres de l’Ebre) els alumnes d’aquestes complementàries van realitzar una sortida a la Vil·la Romana dels Munts d’Altafulla per… Llegeix més»

Visita a l’exposició “Músiques a l’antiguitat” a Caixa Forum dels alumnes de Complementàries d’ESO del CRE ONCE Barcelona

El centre de Recursos Educatius ONCE Barcelona va organitzar una sortida amb els alumnes de l’ESO el dia 25 d’abril del 2018. Es va visitar  l’exposició “Músiques a l’antiguitat” a  “Caixa Forum”  i l’edifici modernista antiga “Casa Ramona”.
Els objectius de l’activitat… Llegeix més»

Complementàries al CREDV-CRE ONCE Barcelona dels alumnes de Cicle Superior del curs 17-18 “Treballem la Ràdio”.

Aquest curs a les sessions de complementàries que es realitzen al CREDV-CRE ONCE Barcelona, els alumnes de Cicle Superior han realitzat un Treball-Projecte amb el tema de la Ràdio.
Aquesta ha estat la programació de les sessions:

• 1ª sessió 18/10: Introducció. Anàlisis de diferents postcats. Debat i… Llegeix més»

Recomanacions generals d’Accessibilitat digital per a Centres Educatius

Des del CRE ONCE Barcelona – Serveis Educatius CREDV recordem unes recomanacions generals d’accessibilitat pels continguts digitals dels Centres Educatius.
Amb aquestes breus recomanacions es vol reforçar la importància de l’acompliment d’unes instruccions que dóna el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per… Llegeix més»