Tots som Barcelona, tots som Cambrils

Davant els recents atemptats a Barcelona i Cambrils, des del Col·legi Sant Bonaventura de Vilanova i la Geltrú volem afegir-nos a les mostres de suport i solidaritat amb les víctimes i familiars, així com a les crides a viure en pau i sense por, i ens refermem novament en la voluntat de treballar amb el nostre alumnat perquè creixi en els valors de la Pau i Bé que Sant Francesc ens va infondre amb el seu exemple.

Accés al comunicat de l’escola concertada davant les accions terroristes.

Notícia 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis.

Notícia 5

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at… Llegeix més»

Notícia 4

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue.

Notícia 3

Exemple de Carrusel disponible directament a la targeta resum. Els carrusels permeten incloure imatges, vídeos i textos. Marqueu “Mostra el contingut sencer” a la caixa de “Paràmetres” perquè es mostri directament.