L’AMPA canta nadales al col·legi

El passat 18 de desembre un grup de mares i pares, i avis i àvies van tenir la iniciativa de venir a cantar nadales al col·legi. Així que a la tarda ens vam reunir tota l’escola al pati i vam cantar unes nadales amb l’acompanyament de pares i mares. El moment va ser molt emotiu, ja que poques vegades es dóna l’oportunitat de compartir una activitat de manera conjunta tota la comunitat educativa. Alumnes de 3 anys fins als més grans del col·legi, professorat del centre, germanes, mares i pares, iaos i iaies vam cantar junts i ens vam desitjar bon Nadal.

Moltes gràcies pel moment viscut i us esperem el curs vinent.