L’alumnat de l’ESO celebra els Jocs Florals a Sant Jordi

Com cada any, amb l’arribada de la primavera ens trobem de nou amb una de les festes més assenyalades en el nostre calendari escolar: la diada de Sant Jordi i la celebració  dels Jocs Florals.

L’objectiu dels Jocs Florals sempre ha estat el mateix: potenciar l’expressió i la producció escrita del nostre alumnat per fer evident als nois i les noies de l’escola que l’ésser humà pot copsar el món a través dels sentits i expressar les seves sensacions i els seus sentiments mitjançant la paraula. Al mateix temps, l’organització d’aquests Jocs Florals porta implícit un altre objectiu: fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al nostre país.

Des de l’escola intentem transmetre l’entusiasme per la creació, la poesia, la imaginació… Els professors intentem possibilitar que l’alumnat gaudeixi del meravellós moment de la creació i pugui expressar lliurement els seus pensaments i els seus sentiments. Per això el concurs que organitzem té tres modalitats: una de redacció, una de cartells i  una de punts de llibre.

El concurs premia  tres redaccions, un cartell i un punt de llibre de cada cicle. Els guanyadors dels Jocs Florals 2018 han estat els següents:

De primer cicle, el 1r premi de redacció ha estat per a Alba de Mira, el 2n premi se l’ha emportat Júlia Socoró i el 3r, Àgata Montserrat. Pel que fa a la vessant més artística dels concurs, —cartell i punt de llibre– hi ha hagut un empat i hem premiat 2 cartells i dos punts de llibres. Així, les guanyadores han esta Clàudia Castellà i Judit Ramírez.

De segon cicle, el 1r premi de redacció l’ha guanyat Juana Adell, que també ha guanyat el premi al millor cartell; el 2n premi ha estat per a Paula Pérez, que també s’ha emportat el premi al millor punt de llibre i, el 3r premi ha estat per a Laia Cabré.

Volem agrair a l’alumnat la seva participació, felicitar-los pel bé que ho han fet i els encoratgem a seguir vivint, volant i creient en la imaginació per tal de seguir escrivint i aprenent. Ells són la peça fonamental d’aquests concursos i, sense ells, no tindrien sentit. GRÀCIES A TOTS I MOLTES FELICITATS!!!