Els alumnes de 2n d’ESO van de convivències al Desert de les Palmes

El passat dimecres 26 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO del nostre col·legi van viatjar fins a l’alberg carmelità situat al tranquil Desert de les Palmes, a Benicàssim. Allà van poder gaudir d’una enriquidora experiència d’amistat i de diversió amb alumnes del mateix curs dels nostres col·legis d’Amposta i Paterna. I és que aquest és el principal objectiu d’aquestes trobades de germanor: una mirada cap endins per treballar la nostra interioritat i una mirada cap a fora, és a dir, una oportunitat de relacionar-se i obrir-se al do de l’amistat. Ho van poder fer esmorzant i dinant junts, participant d’una animada gimcana, jugant a la pilota o senzillament conversant. Aquest aspecte de les qualitats del veritable amic es van analitzar en un entretingut espai de reflexió i pregària, on van prendre part estudiants dels tres col·legis.

Tots sabem que el temps passa volant quan t’ho estàs passant bé, i així és com va arribar el moment del comiat i ningú volia marxar. Si Déu vol, el curs que ve es podran retrobar tots novament i tornar a gaudir d’un dia tan especial com aquest.