Els alumnes de 1r d’ESO anem de convivències

L’alumnat de 1r d’ESO de diversos centres de la nostra congregació hem realitzat una trobada al Desert de les Palmes. Hi van participar els col·legis Regina Carameli de Paterna, Sagrat Cor d’Amposta i Sagrada Família de Sant Carles de la Ràpita.

Durant aquesta jornada, que va tenir lloc el passat dijous dia 20 d’octubre, alumnat i professorat acompanyant vam conviure i compartir valors i experiències que ens enriqueixen com a persones amb ànima i carisma cristià.

Vam realitzar diverses activitats de convivència, recordant els lemes de l’any de la misericòrdia, “créixer en misericòrdia” i “Jesús en línia: fes clic a dins teu”.

La jornada va transcórrer amb harmonia, participació activa i il·lusió. Els alumnes han tornat al centre amb molts amics i amigues a la butxaca i amb sensacions positives.

convivencies-1r-eso

convivencies-1r-eso-1