Certamen de lectura en veu alta

La lectura i l’escriptura són considerades eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges. És per això que en el nostre centre constitueixen un objectiu d’atenció preferent durant tota l’etapa d’educació obligatòria.

Des del centre duem a terme diverses iniciatives per tal de fomentar l’hàbit de lectura entre el nostre alumnat. Una d’aquestes iniciatives és la participació en el Certamen de lectura en veu alta, concurs que s’organitza en diverses categories segons l’edat dels participants.

Per tal d’escollir el lector o lectora que ens representa en cada categoria organitzem una final escolar. Aquest any la vam celebrar el passat dijous 15 de febrer i hi van participar els següents alumnes:

• Grumets vermells (Cicle Mitjà d’EP): Ariadna Manzanero i Lucía Álvarez de 3r d’EP i Diego Batalla i Carlos García de 4t d’EP.
  • Grumets verds (Cicle Superior d’EP): Joana Lozano i Joan Salvat de 5è d’EP i Núria Mora i Alexander Babayev de 6è d’EP.
  • Corsaris (1r i 2n ESO): Vicent Fabregat i Pau Garcia de 1r d’ESO i Alèxia Brusca i Rita Prats de 2n d’ESO.

Volem aprofitar l’ocasió per felicitar tot l’alumnat que va participar en la final escolar pel bé que van llegir i dir-los que per a nosaltres va ser una tasca vertaderament difícil haver d’escollir un sol representant per a cada categoria. MOLTES FELICITATS!!! TOTS US PODEU CONSIDERAR GUANYADORS.

El guanyador/a de cada categoria ha estat el lector/a que ens ha representat als quarts de finals del Certamen, celebrats dimarts dia 6 de març a les 10.30 al saló d’actes dels Serveis Territorials  (Tortosa). Així, la nostra representant en la categoria de Grumets Vermells ha estat Ariadna Manzanero; en la categoria de Grumets Verds ens ha representat Núria Mora; en la de Corsaris, Alèxia Brusca. La Tropa de Corsaris, categoria de lectura col·lectiva per als cursos de 3r i 4t d’ESO, ha estat formada per Ferran Miquel de 3r i Anna Adell i Arantzazu Viñas de 4t. . ENHORABONA A TOTS I TOTES PERQUÈ HO HEU FET MOLT BÉ!!!