Celebrem l’eucaristia de fi de curs

Amb l’arribada de fi de curs, l’alumnat es posa les piles per estudiar, per treure el màxim rendiment possible i acabar amb unes qualificacions excel·lents el seu curs escolar. Els que han de recuperar tenen també temps per poder estudiar i solucionar aquells dubtes que sorgeixen a punt de l’examen. És moment d’eufòria, de nervis però també de recolliment i de pensar amb un mateix.  És moment de reflexió i d’esperar gaudir d’unes bones i merescudes vacances.

Els nostres alumnes que acaben 4t d’ESO, amb l’ajuda de la de comissió pastoral i de la germana titular, organitzen l’Eucaristia de fi de curs, que, d’altra banda, serà l’última que podran celebrar conjuntament al centre, però com molt bé diu el nostre director, ells saben que el col·legi és casa seva, una casa de la qual no necessiten la clau perquè la porta sempre romandrà oberta per a ells. És moment de fe, de demanar, d’esperar i beneir la cloenda de curs amb la gran esperança de tornar amb forces i ganes per emprendre un nou curs i un futur prometedor.

Celebrem l’Eucaristia un matí. Des de 1r de Primària fins a 4t ESO , els alumnes del col·legi Sagrada Família ens dirigim a l’Església Santíssima Trinitat i amb l’ajuda del power point dels cants i de la participació dels nostres xiquets i xiquetes que fan les pregàries, les ofrenes i les lectures, Mossèn Carlos fa de la missa una celebració amena, divertida i engrescadora on alguns dels alumnes que han celebrat la 1ª Comunió són capaços de demostrar als més grans que el gran missatge de Jesús està més que aprovat i superat. Gràcies Jesús .

IMG_20170614_094359

Foto eucaristia