Alumnes del Col•legi Sagrada Família a les finals del Campionat de Catalunya de Natació dels Jocs Esportius Escolars.

Aquest cap de setmana es va celebrar a Igualada les finals del campionat de Catalunya de natació dels jocs esportius escolars. Un total de 4 alumnes del col·legi van participar en representació del Patronat Municipal Esportiu de la Ràpita, els germans Vicent i Maria Fabregat Lucena, Marta Roglan Pons i Alexia Brusca Forné.

Tots  quatre van obtenir bons resultats i bones marques personals.  Destacar les dues medalles, d’argent i bronze,  de Marta Roglan en 50 metres esquena i 50 metres braça respectivament.

Vicent Fabregat es va quedar a les portes de la medalla de bronze en 50 metres braça amb un quart lloc molt meritori. També va fer molt bon paper en 50 metres papallona.

Maria Fabregat  i Alexia Brusca, infantils de primer any, van competir a un gran nivell en 100 papallona i 100 lliures.

Des del  Col·legi felicitats a tots quatre, i continueu fent esport amb tantes ganes i tants èxits.

IMG-20170606-WA0000