Alumnat del nostre centre obté Certificats de Cambridge

Un grup de tres alumnes va rebre la certificació de Cambridge en el transcurs de la reunió informativa d’inici de curs de les extraescolars d’anglès. Aquests diplomes són el fruit del seu treball en l’estudi de la llengua anglesa. Felicitats a les tres així com a 5 alumnes del centre que també han obtingut les seves certificacions oficials i que pròximament se’ls hi farà entrega.
Enhorabona a tots i totes. Des del centre continuem com sempre fomentant l’aprenentatge de les llengües com a element essencial de la seva formació.