Celebrem Santa Cecília

El passat dijous 22 de novembre, amb motiu de Santa Cecília el nostre Col·legi va participar de la iniciativa que any rera any l’Ajuntament i la regidoria d’ensenyament del nostre poble ofereix a tots els escolars: Sortir a la Plaça del Cóc  a cantar l’himne… Llegeix més»

Donatiu de l’Obra Social de la Caixa

L’Obra Social de la Caixa ha atorgat una subvenció de 1.000 € al Col·legi Sagrada Família. Aquest ajut anirà destinat a cobrir despeses d’alumnat del centre amb risc d’exclusió social.
Agraïm aquest donatiu que ens permetrà ajudar a famílies necessitades.

Xerrada “comença el joc”

El dimecres 14 de novembre, els alumnes de 2n d’ESO hem pogut gaudir de la xerrada “Comença el joc” per part dels mossos d’esquadra.
L’entrada als catorze anys representa l’assumpció d’un seguit de responsabilitats pel que fa les normes socials, consum de drogues i alcohol, assetjament,… Llegeix més»