Notícies del lloc

CONVOCATÒRIA JOCS FLORALS 2019

per S'ha esborrat l'usuari -

Queden convocats els "JOCS FLORALS ESCOLARS 2019"  de la nostra escola.

En l'arxiu adjunt hi trobareu tota la informació detallada.

RECORDEU:

- S’haurà de presentar l’original i una còpia polida (les dues signades amb el pseudònim i la categoria a la qual pertany)

-  Els treballs hauran d’estar escrits a ordinador (a excepció de la categoria A que se’ls permet presentar-los a mà), a doble espai, lletra Arial12 i a una sola cara en fulls DIN-A4.

Tots els treballs de les categories B-C-D-E-F hauran d'ésser enviats com a arxiu adjunt a:

jocsflorals@mdpbailen.org

- El nom de l'arxiu adjunt haurà de ser la categoria, la llengua a la qual es presenta i el pseudònim del treball.  Per exemple: "Cat B ll.catalana PSEUDÒNIM"

- En el mateix treball, al principi, ha de constar-hi el títol, el pseudònim i la categoria, però mai el nom del participant. (anirà dins del sobre)

ÚLTIM DIA D'ENTREGA DE TREBALLS: DIVENDRES 25 GENER ABANS DE LES 11.00h MATÍ

ÀNIM I A PARTICIPAR-HI!!

JA SABEU.. ON ENS PORTI EL COR... REVOLUTION!

CONVOCATÒRIA JOCS FLORALS 2018

per S'ha esborrat l'usuari -

Queden convocats els "JOCS FLORALS ESCOLARS 2018"  de la nostra escola.

En l'arxiu adjunt hi trobareu tota la informació detallada.

RECORDEU:

jocsflorals@mdpbailen.org

- El nom de l'arxiu adjunt haurà de ser la categoria, la llengua a la qual es presenta i el pseudònim del treball.  Per exemple: "Cat B ll.catalana PSEUDÒNIM"

ÚLTIM DIA D'ENTREGA DE TREBALLS: DIMECRES 18 GENER ABANS DE LES11.00h MATÍ

ÀNIM I A PARTICIPAR-HI!!

UNA ESCOLA  DE COLORS, ENJOY IT!

Temes anteriors...