Sant Jordi 2018

El dissabte 21 d’abril es van atorgar els premis del 2n Concurs de dibuix i literatura a càrrec del Mercat del Carmel i Federació 3 Turons de Sant Jordi, on participaven els cursos de 1r,3r i 6è de tres escoles del barri. La Laia López,de 3r d’Ep, i el Raül Sànchez, de 6è d’Ep de la nostra escola es van endur el 2n premi de dibuix i el 1r de literatura, respectivament. La resta de participants van obtenir diplomes per la seva participació.

El dilluns 23 els alumnes de 1r, 2n i 3r de primària van anar a passar el matí al Parc de Cervantes per celebrar la diada de Sant jordi. Van poder observar diferents tipus de roses i flors de primavera. Va ser un matí molt aprofitat i super divertit!

Els nens i nenes d’Infantil van veure la representació de la Llegenda de Sant jordi a càrrec de les professores d’Infantil.

Els cursos de 4t,5è i 6è van participar en un concurs d’elaboració de roses de Sant Jordi. La millor rosa de cada classe va obtenir un llibre i una rosa com a premi!

Tanmateix,els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO van treballar a classe dos poemes dels famosos autors Joan Salvat-Papasseit i Antonio Machado. Donem gràcies a l’Elena Parmar i a la Yaiza Aguilar,de 2n d’Eso, per la seva col·laboració en la recitació dels dos poemes.

A tots els cursos es van fer diferents manualitats per commemorar la diada.