Infantil, Primaria i 2n d’ESO fan les Nadales

El 19 de desembre vam celebrar…

… el recital de nadales, però aquest any amb la novetat que cantava un familiar ( pare, mare, germà….) amb el nen/-a. Com és habitual, van haver 2 torns:
– Els alumnes de 3r a 6è d’EP més la classe de 2n ESO ( amb col.laboració de 3r ESO) van cantar de 15 a 16h.
– Els alumnes de 1r d’EI fins a 2n EP van cantar de 16 a 17h.
El recital va comptar també amb la col·laboració dels l’ex-alumnes Aitor González i Víctor Capilla.
Al final de cada torn de nadales es van sortejar 2 cistelles, els diners de les quals es va destinar a comprar aliments per les famílies necessitades del barri, aliments que distribueix la parròquia.
Per acabar, vam tenir la visita del Pare Nöel que va repartir caramels als més petits i els va dedicar algunes paraules.