Festa Mare de Déu de la Providència

Enguany hem celebrat la festa de la nostra patrona, la mare de Déu de la Divina Providència, el dimarts 24 de maig al pati del col·legi.
Tots els nens i nenes van portar una planteta en concepte d’ofrena a la Mare de Déu. Aquestes plantetes les van fer servir per decorar, un cop més, l’església de la nostra escola i també vam fer un camí de plantetes, al pati, cap a la figura de la Mare de Déu. A més, els nens/es van de portar una peça de fruita que després van venir els de Càrites a recollir-les.

Durant la celebració és va fer un teatre representat per nens i nenes de P3 fins a ESO.
Teatre

A continuació es van llegir aquestes pregàries acompanyades d’una ofrena per Cicle.

Pregàries

Escrit de la pobresa

Finalment, els nens de sisè de Primària van llegir un escrit adreçat a tot l’alumnat de 4tESO.

Reflexió

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *