Graduacions 2019

Un any més, en arribar el final de curs, hem presenciat un gran acte, el de les Graduacions.
En l’acte, felicitem als alumnes que passen d’etapa; els de P5 que passen a Primària, els de 6è que passen a l’ESO i acomiadem als de 4t d’ESO.
Tot… Llegeix més»

PROJECTE “PROTECTORES ANIMALS”

El passat dimarts 18 de juny els alumnes Projectes de 1r i 2n d’ESO vam fer una visita al CCAAC (Centre Comarcal d’Animals de Companyia) de Badalona. Aquesta va ser la finalització del darrer projecte que hem estat treballant a l’aula, “Les protectores animals”.
Les treballadores… Llegeix més»

PROJECTE “HORT SOLIDARI”

El passat divendres 21 de juny els alumnes  Projectes de 1r i 2n d’ESO van fer l’entrega a Ayne la recaudació anual del projecte d’Hort Solidari. Aquesta ha sigut un total de 148,50 euros de la venta dels productes cultivats pels alumnes a l’hort de… Llegeix més»

CONSTRUINT PONTS

Aquí us deixem les imatges dels ponts que han dissenyat i construït els alumnes de 1r ESO dins del tema de les estructures en tecnologia. Ha sigut un projecte de final de curs, acompanyat de la  seva memòria i la creativitat dels seus “constructors i… Llegeix més»

T-XTREM2

Avui dissabte 15 de juny hem celebrat la segona edició de la cursa T-XTREM per celebrar la Santíssima Trinitat.
Aquest projecte ha estat possible gràcies al treball dels alumnes de projectes de 3r i 4t d’ESO, a l’empenta de direcció, a la mare metgessa que ha… Llegeix més»

Stma Trinitat 2019

Avui a la festa de la Santíssima Trinitat un grup d’alumnes de l’ESO han assolit un repte enorme: han anat amb BTT des de l’escola fins la casa de colònies de Llinars.
40km
moltes felicitats per tots ellls. És la primera experiència de moltes altres sortides que… Llegeix més»