Els alumnes de 3r d’ESO fan d’actors i d’actrius a la Mostra de Teatre

IMG-20170425-WA0008

Els alumnes de 3r d’ESO fan d’actors i d’actrius a la Mostra de Teatre
Ahir, 25 d’abril, un grup de nois i noies de 3r d’ESO de la nostra escola va participar a la Mostra de Teatre de Secundària al Zorrilla, amb dues petites obres del llibre “Taller de fantasia” de Josep Maria Benet i Jornet.
Ha estat el tercer any consecutiu que el col·legi participa en aquesta trobada i el segon del mateix grup que fa teatre com a matèria optativa. Aquest any han representat “El robí del temple indi” i “Tampoc els pèl-roges no són de refiar”, de gènere còmic.
Malgrat els nervis, va ser una experiència de superació, fascinant i satisfactòria.
Per acabar, els alumnes volen agrair a la gent que els va acompanyar en aquesta experiència: pares, familiars, professors i companys; la seva bona acollida.