1a visita al centre de dia EL JARDÍ

Ja hem fet la primera visita del servei comunitari al centre “el Jardí”. Els avis ens han rebut amb molta simpatia, s’han obert a nosaltres com si ens coneguessin de tota la vida. Ens han tractat amb molt de sentiment i mentre els explicàvem qui érem ens escoltaven amb molt respecte.
Se’ls veia molt il•lusionats no només quan ens escoltaven, sinó també quan parlaven ells de la seva vida.

Estem molt contents i satisfets amb el resultat de la primera experiència amb el servei comunitari al centre de dia, perquè molts de nosaltres no ens esperàvem per a res el que ha resultat ser.

Mariano, Iris, Natalia 3r ESO
Badalona, 19 d’octubre 2016

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *