Experiments a P4

Els alumnes de p4 estem treballant el projecte dels sentits. I aprofitant aquesta setmana de la ciència, hem experimentat les diferents olors q el nostre cos pot percebre. Hem experimentat olors agradables i desagradables, hem classificat olors fortes i suaus, hem jugat a descobrir de… Llegeix més»

El ninot de neu

Els ninots de neu fent honor al nostre nom hem experimentat amb les forces eòliques.
Hem comprovat el que passa quan bufa el vent o fa tormenta de neu.
Ens ho hem passat d’allò més bé i hem après un fet nou

Sortegem una panera de Nadal

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO aquest any faran plegats el viatge de final de curs.

Per poder recaudar diners, han començat a fer activitats Proviatge

Aquests dies estan venent números per fer el sorteig d’una panera de Nadal, amb turrons, embotit, … i fins hi tot un pernil!!!

El número premiat serà el del sorteig de la ONCE que es farà el 20 de desembre.

Aquí teniu una foto de la cistella que es sorteja.

Participa-hi!!!! Pot ser teva!!!!!… Llegeix més»

Visita al Banc de Sang i Teixits de Barcelona

Aquest any els alumnes de quart realitzaran un aprenentatge servei que consistirà en fer una campanya per a la donació de sang que es fa anualment a l’escola i l’entorn proper.

Abans però, han visitat el Banc de Sang per tal de formar-se a l’hora de començar la campanya. Han conegut què és la sang, per a què serveix i els motius pels quals es necessita i és de gran importància donar sang. Seguidament han visitat les instal·lacions del Banc de Sang i Teixits, han vist com funcionen els laboratoris, magatzems i els anàlisis que s’hi fan allà.… Llegeix més»

Visitem la castanyera del Jardí

El passat divendres 27 d’octubre els “Astronautes” de P5 van al Centre de dia “El Jardí” de Sant Adrià de Besòs per realitzar diferents activitats relacionades amb la castanyada.
Els participants del centre de dia esperaven amb moltes ganes als alumnes de l’escola, i després de les presentacions, els més petits, van cantar i ballar les cançons que havien assajat prèviament a l’escola.
També, va venir a fer una visita la senyora Castanyera,
Llegeix més»