Projecte de P4: Els mitjans de transport

Aquest tercer trimestre els Coets de P4 han realitzat el projecte “Els mitjans de transport”.

Cadascú ha presentat un transport diferent i hem fet diverses activitats per aprofundir en les exposicions orals.
Totes aquestes activitats i d’altres que s’han fet al llarg del curs en relació amb la… Llegeix més»

Padrins i fillols de lectura comparteixen una història

Avui, els padrins (alumnes de 4t d’E.S.O.) s’han acomiadat dels seus fillols (alumnes de 1r de primària) explicant-los la història de l’ Odissea.
Alhora d’explicar cada capítol, els nens han estat molt atents, han sabut llegir els títols de cada aventura i recordar-se dels personatges de… Llegeix més»

Carles Capdevila

“Prou sé que la vida s’aprèn vivint-la, sovint a patacades, però mirar d’endreçar els aprenentatges per escrit els consolida”
Aquestes paraules són del Carles Capdevila, una bona persona i un gran periodista, algú estimat i llegit tot alhora. Però sobretot, en Carles estimava la vida i… Llegeix més»