Neix un nou projecte de centre

La Xarxa educativa per la convivència és un espai de trobada i de participació d’assSALT_MILLORociacions i ciutadania de Salt que, al voltant dels temes de la infància i la família, vol reforçar i donar suport al treball que ja fan les associacions, contribuint a enfortir el teixit associatiu i, alhora, donant suport a la cohesió i la convivència del municipi.

La comunitat educativa del nostre col·legi (equip directiu, equips docents, alumnes i famílies representades per l’AMPA) ens afegim a la proposta desenvolupant una activitat que ens permeti reflexionar en relació a la temàtica que s’ha proposat per aquest any: “Què puc fer jo per un Salt millor?”. Us demanem que els pares i mares us feu una fotografia amb els vostres fills i filles en el lloc de Salt que vosaltres trieu: ens heu d’enviar la fotografia i explicar perquè heu triat aquest lloc.

A la web del projecte hi trobareu els enllaços per participar. Els alumnes d’infantil i primària portaran a casa un full informatiu amb les instruccions i claus de participació.

Us animem a participar-hi!