Mamma Mia!! teatre, música i solidaritat

Ara sí que l’han fet grossa!!Cartell

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO es van organitzar per preparar el musical Mamma Mia!! Molts migdies d’assajos, molts nervis, col·laboracions d’alumnes de tota secundària i d’algun professor…. Molta feina amb un resultat GENIAL!!

Dimarts ens van oferir dues funcions  al Teatre de Salt, la primera per alumnes de  3r de primària a 4t d’ESO i la segona oberta a tot el poble.  Més de 600 persones vam poder  gaudir i aplaudir meravellats per l’espectacle. FELICITATS!!

A més, va ser una jornada solidària, en què es van poder recollir 445 € (200€ aportats per l’AMPA de l’escola) per  l’Associació de voluntaris de Girona RefuGIs, que treballa a Idomeni (Grècia) per donar ajuda als refugiats del conflicte sirià que migren cap a Europa. Cal recordar, que els alumnes de secundària van recollir també 130€ per aquesta entitat durant la celebració de  Sant Jordi.

Entreu a la web de secundària i podreu recordar l’espectacle, reviure el projecte plasmat  de 2n d’ESO, les excursions del 3r trimestre  i moltes altres activitats.