Jocs Florals escolars de Catalunya

Aquest dissabte 28 de maig, va tenir lloc a l’Auditori de Santa Coloma de Farners,jocsflorals el lliurament de premis de la fase semifinal de la nostra zona dels Jocs Florals escolars de Catalunya.

Per tercer any consecutiu, el Pompeu Fabra ha tingut un treball semifinalista. Aquest any, la premiada ha estat la Iona Velázquez de 2n de primària. El lliurament de premis va tenir lloc durant una gala molt ben organitzada, amb l’assistència dels premiats, les seves famílies i representants dels centres educatius.

Els Jocs Florals escolars de Catalunya han celebrat fins ara 3 edicions; en totes tres, la nostra escola ha tingut alumnes seleccionats en aquesta fase del certamen: un a cada cicle d’educació primària.