Gala dels premis Pompeu 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’escola s’ha guarnit per celebrar els PREMIS POMPEU 2016. Amb aquest Premis el Col·legi Pompeu Fabra vol premiar l’esforç, l’actitud de treball, la creativitat i l’art dels alumnes de secundària. MOLTES FELICITATS A TOTES I TOTS ELS ALUMNES PREMIATS!!
Volem felicitar també, als presentadors, l’Agustín, l’Anna i la Lena i els tècnics Jan i Àlex. I volem agrair a Genís Carreras que ens va dissenyar el diploma  amb el que es va premiar als alumnes.

Moltes gràcies a tothom!!
Podeu veure l’àlbum de fotografies de la Gran Gala prenent  PREMIS POMPEU 2016.