Escola de pares “Crèixer en família”

L’AMPA i la direcció de l’escola us volem convidar a participar en un nou projecte de centre: ESCOLA DE PARES. Tots sabem que la tasca dels pares i les mares no és gens fàcil. Els nens i les nenes arriben a aquest món sense manual d’instruccions i són molts els reptes que hem d’afrontar dia a dia; reptes diferents segons les circumstàncies de cada família.

A través del Departament de Treball, Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya us oferim participar en el cicle de tallers per a pares i mares: “Crèixer en família”. L’objectiu d’aquests tallers és que pogueu intercanviar vivències sobre l’educació dels vostres fills, en unes dinàmiques guiades per una professional amb molta experiència, Ma Helena Tolosa, que ja realitzat amb molt èxit algunes activitats a l’escola en cursos anteriors. En següent enllaç hi trobareu el tríptic informatiu.

Aquest cicle consta de sis sessions (de 2 hores de durada cadascuna) i és especialment recomanat per a les famílies amb infants des de P3 fins a 2n de primària, tot i que està obert a la resta de famílies de l’escola. Es faran els dimecres i les dates són les següents: 29 novembre 2017, 13 desembre 2017, 10 gener 2018, 24 gener 2018, 7 febrer 2018 i 21 febrer 2018. Les sessions començaran a les 20.30h i es duran a terme a la sala polivalent de l’escola.

Hi ha d’haver un mínim de 15 participants per poder portar-lo a terme, la data límit d’inscripció és el dia 15 de novembre i s’ha de fer a la secretaria de l’escola, donant nom i cognoms de la persona assistent i un correu electrònic.

Animeu-vos, és molt interessant!!!