Celebrem el Nadal

Un any més, us convidem a participar dels actes que organitza l’escola, en motiu de recitalles festes de Nadal:

Divendres, 16 dpessebree desembre a les 8h del vespre a la Casa de Cultura ‘Les Bernardes’, tindrà lloc el Recital poètic i literari, protagonitzat pels alumnes d’ESO.

Dissabte, 17 de desembre a les 6h de la tarda al pati de l’escola, es portarà a terme el Pessebre Vivent, amb la participació dels alumnes d’Educació Infantil i Primària

En tots els actes, es recolliran fons per La Marató de TV3, que s’afegiran als diners recaptats aquest diumenge dia 18 de desembre.

Agraïm la vostra col·laboració!