Arrenca un nou curs del club de lectura al Pompeu Fabra

La comissió de Biblioteques de l’Ampa del Pompeu Fabra ha engegat lasegona teclubdelectura ampamporada del club de lectura. Aquesta és una iniciativa oberta a totes el pares i mares de l’escola i totalment gratuïta que es vol centrar sobretot en la literatura juvenil, amb l’objectiu d’acostar-nos al món de la joventut i l’adolescència a través dels llibres i de les seves lectures.

Per això, els títols escollits que llegirem i al llarg del present curs escolar, com ho ha estat en el passat, seran els mateixos que els dels alumnes d’ESO.

Més informació a la web de l’AMPA.