CONVOCATÒRIA D’AJUTS ESCOLARS 2017-2018

ajuts 17-18

MENJADOR ESCOLAR

Per als/les alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària de les escoles públiques i concertades del Vallès Occidental empadronats/des a Montcada i Reixac.

MATERIAL ESCOLAR I SORTIDES

Per als alumnes/as d’Educació Infantil, Primària i Secundària de les escoles públiques  i concertades de qualsevol població  que estiguin empadronats a Montcada i Reixac.

DATES PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS:

Termini ordinari del 24 d’abril al 23 de maig de 2017

Ordre de presentació:

. 24, 25, 26, 27 i 28 d’abril:       Escola El Viver i IES La Ferreria

. 2, 3, 4 i 5 de maig:                  Escola El Turó, IES La Ribera, IES M. Miró i Escola Mestre Morera                                       . 8, 9,10,11 i 12 de maig:          Escola Elvira Cuyàs, Escola Font Freda, Escola Mas Rampinyo, Escola Mitja Costa i Escola Ciutat Comtal

. 15,16,17,18 i 19 de maig:     Escola Reixac, FEDAC, Escola Ginesta, Col·legi La Salle Escola Fontetes i resta d’escoles de fora de municipi.

. 22 i 23 de maig:                        Incidències

LLOC :

Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

Av. Unitat, 6 de Montcada i Reixac.

HORARI:

Dilluns a divendres, de 8 a 14 h

Dimarts, de 8 a 19 h

ELS IMPRESOS DE LES SOL·LICITUDS ES PODRAN RECOLLIR A :

• Centres Educatius d’Educació Primària i Secundària de Montcada i Reixac
  • Pàgina Web de l’Ajuntament: montcada.cat
  • Taulell de recepció de l’Ajuntament (únicament per a nous alumnes dels centres escolars)

RECORDAR QUE:

• No s’acceptaran sol·licituds fora de les dates establertes.
  • Caldrà aportar les fotocòpies de tota la documentació.
  • No es tramitarà cap ajut escolar als/les alumnes que no constin en el padró municipal.
  • La quantitat dels ajuts escolars de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i del Consell Comarcal del Vallès Occidental, està supeditada a la partida corresponent dels pressupostos del 2017 i a la baremació econòmica corresponent.
  • Les sol·licituds només podran prosperar si s’entreguen amb tota la

documentació sol·licitada.