PROJECTE: 3 estacions

Aquest any els alumnes de P4 i P5 estem participant en el projecte 3estacions.

El projecte “3ESTACIONS” és un projecte telemàtic cooperatiu d’Iearn-Pangea adreçats als alumnes del 2n cicle d’Educació Infantil.

Els projectes telemàtics ens permeten compartir activitats amb altres escoles d’arreu de Catalunya i promouen l’ús col·laboratiu de les TIC.

En aquest projecte les escoles trien un centre d’interès, qualsevol aspecte del nostre entorn que vagi canviant a mesura que es succeeixen les estacions de l’any (les tres estacions del curs escolar: tardor, hivern i primavera).

El nostre centre d’interès és: LES FRUITES.

Us deixem l’enllaç del blog del projecte on podreu veure les nostres activitats que realitzarem durant l’any i les activitats de les altres escoles que també participen en aquest projecte.