Preinscripció 2018-2019

Preinscripció curs 2018-2019

• Del 13 al 24 d’abril de 2018, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, i educació secundària.

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre.

Accedeix a la pàgina d’informació de la Generalitat de Catalunya

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicilio habitual en el mismo municipio del centro solicitado en primer lugar, pero no en su área de influencia: 10 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
  2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària o educació secundària obligatòria al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.

Segon cicle d’educació infantil i primària

Presentació de sol·licituds del 13 al 24 d’abril
Publicació de llistes amb el barem provisional 3 de maig
Presentació de reclamacions del 4 al 8 de maig