La Marató de TV3. MALALTIES INFECCIOSES

Per tercer any consecutiu, la nostra escola vol tornar a participar a la 26a edició de La Marató de TV3, que es farà el 17 de desembre, i es dedicarà a les malalties infeccioses.

La Marató de TV3 és un programa televisiu que es fa anualment dins d’un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3  enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva.

L’escola participarà en la Marató de TV3 amb:

• La Campanya “1 ORIGAMI 1 EURO”–> Fes que el teu origami sigui únic. Adreçada a totes les famílies de l’escola.

DES DE L’ESCOLA US DEMANEM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ DE LA SEGÜENT MANERA:

FINS EL 1 DE DESEMBRE, podreu portar a l’escola tots els origamis que vulgueu i després ho portarem a la Fundació Mútua General de Catalunya.

Cómo funciona 1 origami 1 euro

Aquí us deixem l’enllaç del vídeo per refrescar la memòria de com fer els origamis.

Aquest any els origamis han de ser així:

Podeu trobar més models de papers per imprimir en aquest enllaç:

Papeles para pintar

Us animem a compartir aquesta iniciativa amb els vostres fills i filles per aconseguir molts i molts origamis. Participar en actes com aquests ens ofereix la possibilitat d’educar el nostre alumnat en la Solidaritat i en el desig d’ajudar als altres altruistament.