Ja som Escola Verda

Aquest dilluns 13 de novembre de 2017 hem celebrat la cloenda de la setmana de l’Escola Verda.

La setmana passada vàrem fer tota una sèrie d’activitats on es va implicar tota l’escola.

A Ed. Infantil i CI de Primària vàrem plantar un enciam utilitzant material reciclat.

Els alumnes de CI Mitjà van pintar unes caixes nius que havien fet els alumnes de 3è i 6è, s’han penjat en els arbres del pati.

Els alumnes d’ESO van fer un mural pintat a la pared del pati on van dibuixar un arbre , van estampar mans.

També van decorar rodes per utilitzar-les de jardineres i van fer cartells relacionats amb el tema de l’escola.

Dilluns van penjar la placa que ens acredita que ja som Escola Verda i els alumnes de 4t d’ESO van llegir un manifest i van repartir a cada classe un decàleg d’escola verda en el que ens comprometem a dur a terme les següents accions:

1. Aprofitem i reutilitzem el material escolar.
  2. Utilitzem embolcalls ecolòlgics .
  3. Llencem els residus al contenidor corresponent.
  4. Tenim cura dels espais i utilitzem les papereres.
  5. Apaguem els llums quan no els necessitem.
  6. Tanquem bé les aixetes i no malgastem l’aigua.
  7. Contribuïm a disminuir les emissions de gasos perjudicials i el soroll.
  8. Venim a l’escola a peu, transport públic o amb bicicleta.
  9. Ensenyem els més petit a respectar la terra i a mantenir-la neta.
  10. Ens comprometem a fer que tot això sigui possible.

Per acabar la festa van poder gaudir d’una bona xocolatada.