Fem un taller per conèixer els rius

Avui als alumnes de P5 ens han vingut a fer un taller sobre els rius. Ha estat molt interessant i hem après moltes coses.

Primer mitjançant el diàleg i unes diapositives, ens han explicat què és un riu, on neix i què hi trobem. Hem après que l’aigua dels rius no és salada, que es troben pedres grans (còdols), mitjanes (grava) i petites (sorra), i que també trobem branques i fulles que cauen dels arbres de la vora,

Després hem parlat d’alguns animals que poden viure als rius: peixos, gripaus (dos alumnes voluntaris han fet una petita representació amb l’ajuda de la monitora de dos gripaus que s’estimaven i havien de cuidar els ous d’on surtirien els futurs gripaus), serps i ocells (ens han explicat una petita història sobre un ocell molt cantaire, el rossinyol).

Al final hem expirementat amb aigua freda i calenta, tocat còdols, grava, sorra, branquetes, fulles, etc. i hem explicat a la resta de companys/es allò que més ens ha agradat.

Us deixem un recull de fotografies del taller: