Descobrim els instruments de Percussió

Amb els alumnes de P4, a l’hora de música estem descobrint els instruments de percussió.

Per fer-ho hem après cançons, explorat diferents instruments i jocs de discriminació auditiva. Hem observat el tipus de material dels instruments (fusta, metall, membrana) i també la durada del seu so.

A continuació podeu escoltar les cançons que estem aprenent i veure algunes fotografies dels instruments que hem tocat.

• Cançó: EL CAVALL.
    Vam reproduir el so del cavall amb dos closques de coco, per poder-ho fer haviem de picar les closques entre elles.

• Cançó: LA MARE TÉ UN GRAN BARRET
    Treballem el timbre dels instruments.