Habitatge 4t d’ESO

Els nostres alumnes de 4t d’ESO han realitzar el procés tecnològic:

Construcció d’un habitage amb cartró-ploma i contraplacat.

Objectius:

• Valorar la planificació del treball, en equip i/o individualment, col·laborant-hi activament i respectant les opinions i les aportacions dels altres.
  • Realitzar processos de construcció aplicats dins el context del procés tecnològic i d’acord a un pla de treball prèviament establert.
  • Elaborar una memòria descriptiva del procés seguit de forma clara, neta i ordenada.
  • Acostumar-se a fer les operacions pròpies de l’aula de tecnologia seguint les normes de seguretat aplicables a cada cas.

El següent habitatge realitzat pels alumnes Joel Mesas, Ian Morente i Rubén Ramírez:

Habitage realitzat per Adrian Domínguez i Joel Castro.

Habitatge realitzat per Alejandro García., David Fernández, Juanjo Ortega i Denis Cortés.

img_4802 img_4801

Realitzat per David Jimenez, Jossue Pacheco i Aitor Sánchez

img-20161116-wa0004 img-20161116-wa0005 img-20161116-wa0006 img-20161116-wa0008

I per Carlos Campos i Dani Triguero.