ATURADA GENERAL

L’ESCOLA ES SUMA A L’ATURADA GENERAL D’AVUI 3 D’OCTUBRE.
Es garanteixen els serveis mínims que ha dictat el Departament de Treball de la Generalitat que consisteixen en el següent:
– Educació Infantil i Primària (3-12 anys): 1 docent per cada 6 aules.
– Cap servei mínim a Secundària
No hi haurà els serveis habituals d’acollida matinal, menjador i activitats extraescolars.

Vetllem perquè els nostres infants entenguin i interioritzin que amb violència no se solucionen els conflictes.

Distintiu d’Escola Verda

SOM ESCOLA VERDA!!!
El Col·legi Ginesta té el reconeixement d’Escola Verda. El dissabte 23 de setembre, va rebre el distintiu i el certificat d’Escola Verda, al Museu Agbar de les Aigües de Cornellà del Llobregat.
Això vol dir que fomentem l’educació medioambiental i fem activitats encaminades a la conscienciació… Llegeix més»

Entrega diplomes Internet segura

Un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO ha participat a l’activitat “Internet segura. De tu a tu”. L’objectiu és formar alguns alumnes de l’ESO per tractar possibles conflictes que puguin sorgir relacionats amb internet. El Mosso d’Esquadra que els ha format ha fet l’entrega… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA D’AJUTS ESCOLARS 2017-2018

MENJADOR ESCOLAR
Per als/les alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària de les escoles públiques i concertades del Vallès Occidental empadronats/des a Montcada i Reixac.
 MATERIAL ESCOLAR I SORTIDES
Per als alumnes/as d’Educació Infantil, Primària i Secundària de les escoles públiques  i concertades de qualsevol població  que estiguin… Llegeix més»

Sant Jordi 2017

Divendres 21 celebrem la festa de Sant Jordi. Tindrem durant tota la jornada Fira de Sant Jordi i parada de llibres.
BONA DIADA!… Llegeix més»

Guanyadors concurs “Guanya’t un punt 2017”

Els nostres alumnes Marcos González de P4, María Sag de 2n ESO i Arnau Manresa de 3r ESO, han estat guanyadors en la seva categoria del concurs de punts de llibre “Guanya’t un punt” organitzat per les Biblioteques de Montcada i l’Ajuntament.… Llegeix més»