Departament d'Ensenyament XTEC

Programa La Caixa Proinfància

ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT A LA TROBADA COMENIUS A ALEMANYA

Enviada per admin el 23/Abr/2015 - 20:43

Un grup d'alumnes de 1r de Batxillerat estan participant aquesta setmana a l'última trobada del Projecte Comenius a Bad Nauheim (Alemanya).

El diari local parla del grup d'alumnes que han visitat la ciutat i han gaudit del temps assolellat i les activitats programades.

BONA FEINA!!!!

MEMÒRIA FUNDEO 2014

Enviada per admin el 17/Abr/2015 - 13:20

FundEO (Fundación Enrique de Ossó) ens fa arribar la seva Memòria d'activitats del 2014, on podem conèixer quins han estat els projectes de cooperació que han dut a terme amb la col·laboració de les escoles, com la nostra.

A més la seva presidenta Conchi Peláez ens envia una carta d'agraiment. MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!

NOUS VÍDEOS AL CANAL VÍDEO DE PRIMÀRIA

Enviada per admin el 15/Abr/2015 - 01:16

Ja tenim un nou vídeo al Canal Vídeo de Primària. Es tracta de la presentació de menjars típics de casa nostra feta per alumnes de 5è B que enviaran a un grup d'alumnes anglesos amb els que estan en contacte.

Gaudiu d'aquest clip!

FESTA DEL COMPARTIR

Enviada per admin el 08/Abr/2015 - 21:18

Els alumnes des de P-3 fins a 6è de primària el dia 14 d’aquest mes celebrarem la Festa del Compartir.

Abans d’aquesta celebració, hem estat preparant-nos, a través d’una història: “Construir ponts”, aprenent una cançó: “Sense tu”. I tot això perquè com a membres de l’Escola Pare Enric d’Ossó volem construir ponts amb el Centre educatiu Enrique de Ossó de Nicaragua, per poder proveir de material didàctic l’etapa de Primària i Secundària, llibres de text per les aules i l’adquisició d’un equip audio-visual  pel Col·legi.

Per nosaltres compartir vol dir que som capaços de descobrir que els altres existeixen. Que jo necessito d’ells i ells necessiten de mi. A més a més, també vol dir acceptar a l’altre tal com és. En definitiva: COMPARTIR ÉS UN COMPROMÍS que ens convida a col·laborar amb el que som i tenim.

A la nostra història tenim tres persones que ens han donat exemple amb la seva vida. Només anomenem tres:

*Jesús de Natzarè, valora el petit gest que fem als altres i és com si li féssim a Ell.

*Santa Teresa ens diu que ens hem d’estimar i per tal de fer-ho hem d’estar pendent de les necessitats dels altres.

*El pare Enric ens convida a posar les nostres qualitats al servei dels altres.

Però en aquesta celebració també heu col·laborat vosaltres pares i mares, ja sigui econòmicament com portant un pastís.

GRÀCIES, amb el vostre ajut aquest projecte s’està fent realitat.

CELEBRACIÓ DEL Vè CENTENARI DEL NAIXEMENT DE SANTA TERESA. 28 D'ABRIL DE 2015

Enviada per admin el 27/Mar/2015 - 21:11

Avui tota l'escola PARE ENRIC D'OSSÓ de l'Hospitalet de Llobregat ha celebrat el Vè Centenari del naixement de Santa Teresa.

500 anys amb la força d'un carisma!

L'ECLIPSI VIST DES DE L'ESCOLA

Enviada per admin el 20/Mar/2015 - 17:07

Els alumnes de 1r d'ESO han estat treballant aquest matí l'eclipsi solar (aprofitant que s'havia treballat la Unitat de l'Univers) que s'havia de veure a Barcelona entre les 9 i les 11. Tot i que l'hem treballat a classe i hem preparat diversos estris per a veure'l, els núvols no ens han permés gaudir del tot d'ell.

Tot i així als volts de les 10 una petita clariana ens ha permés fer una foto de l'eclipsi amb els filtres adients... Bé!!!

Y els alumnes de 4t d'ESO han fet fotomuntatges amb aquesta foto!!!

Ha estat un matí molt interessant!!!!

TROBADA D'AMICS DE JESÚS

Enviada per admin el 19/Mar/2015 - 13:00

El passat dia 12 de març els alumnes de cinquè de primària van participar en una trobada de vuit escoles teresianes a Tortosa (Ganduxer, Gràcia, Tarragona, Tortosa, Vilanova, Teresiano del Pilar de Saragossa, el Vedat de València i Bellvitge).

Va ser una jornada festiva en què els nostres alumnes van viure una experiència especial al trobar-se i fer amics d'altres centres teresians com el nostre i celebrar tots junts el Centenari de Santa Teresa de Jesús.

Aqui teniu l'enllaç amb el Blog de Cicle Superior.

LA FORÇA D'UNA TROBADA.

Enviada per admin el 01/Mar/2015 - 20:23

EXPOSICIÓ ITINERANT "LA FORÇA D'UNA TROBADA" COL·LEGI PARE ENRIC D'OSSÓ

Com us varen explicar aquests dies hem pogut gaudir a l'escola de l'Exposició Itinerant "LA FORÇA D'UNA TROBADA". Una exposició que volia suscitar en tots nosaltres una pregunta, una certesa, un desig, un repte per a aquest moment que ara vivim... una CRIDA  a ésser la LLUM i a ésser la SAL d'aquest somni d'Enric d'Ossó.

L'exposició ha estat tot un éxit per a la nostra COMUNITAT, la nostra FAMILIA TERESIANA! Moltes gràcies a tots!!!

I aqui teniu un enllaç a un VIDEO Institucional sobre l'exposició. GAUDIU-NE!!!

NOU VIDEO DE CICLE INICIAL I CICLE MITJÀ. CARNAVAL 2015

Enviada per admin el 26/Feb/2015 - 20:57

Ja tenim penjat al CANAL de PRIMÀRIA el video del Carnaval, molt xulo!!!!

La Molina connection

Enviada per pilar.zamorano el 26/Feb/2015 - 01:54

Des de la Molina ... els alumnes de 4t eso ja s'han estrenat a la pràctica de l'esquí. I ho fan força bé!

« 1 2 3 4 5 6 »

CANAL VÍDEO EDOSSO