Departament d'Ensenyament XTEC

1a XERRADA PROJECTE TOTS EDUQUEM DEL CURS 2014-15

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 00:27

Benvolguts pares i mares,

El col·legi us convoca i convida novament al Tots Eduquem pel curs 14-15. Aquest projecte té l’objectiu de proporcionar conferències formatives a pares i educadors. Seran impartides per pedagogs experts entorn a diversos temes relacionats amb l’educació. 1a conferència formativa

El dimecres 5 de Novembre a les 17:30h.

A càrrec de la Sra. Eva Bach, pedagoga, mestra, escriptora, formadora de formadors, terapeuta i orientadora familiar.

“BONES RELACIONS EN L’EDUCACIÓ”

Alguns principis i requisits per a una bona comunicació, Competències comunicatives bàsiques:

• escolta, empatia i assertivitat , pautes emocionals i sistèmiques per gestionar els conflictes.

ANIMEU-VOS A VENIR! US HI ESPEREM A TOTS! , PODEU CONVIDAR A AMICS I CONEGUTS, LES PORTES ESTAN OBERTES ¡

CONSELL DE NOIS I NOIES DE L'HOSPITALET (2014-15)

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 00:02

Aquest curs 2014-15, els nostres consellers de Primària són

5è A: NOA SIERRA, 5è B: ANDRÉS HERNÁNDEZ, 6è A: RUBÉN LEZCANO i 6è B: LAURA DELGADO.

L’Alcaldessa de la ciutat enguany ha encarregat als consellers i a les conselleres de primària que desenvolupin el projecte: “Conèixer els Drets de l’Infant i fer un anàlisi sobre la seva aplicació a la nostra ciutat”. Aquest any, el 20 de novembre, es commemora el 25è Aniversari de l’Aprovació dels Drets de l’Infant.

Aqui teniu el link de la notícia de TV de l’Hospitalet.

APROVADA LA PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL 2014-15

Enviada per admin el 27/Oct/2014 - 16:31
El passat dijous 23 d'Octubre va ser presentat i aprovat la Programació genral Anual del Curs 2014-15. Com ja sabeu es tracta del document on es recullen totes les informacions i aspectes organitzatius de l'actual Curs. Podeu consultar-la a la nostra web o clicant aquí.

CANVI DE DATES FESTIVES AL CALENDARI ESCOLAR

Enviada per admin el 25/Oct/2014 - 19:13

En el Ple Municipal de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat celebrat el dia 30 de setembre es va acordar que les festes locals per l'any 2015 seran els dies dilluns 1 de juny de 2015 i dijous 24 de setembre de 2015.

Aquesta ordre municipal ha provocat al Centre canvis de dates festives:

• La festa local marcada al calendari escolar aprovat a finals del curs passat del 25 de maig passa a ser l'1 de juny. I per tant el 25 de maig de 2015 (dilluns de segona Pasqua) serà lectiu i laborable a la ciutat.

Aquest canvi ha provocat un canvi també a la festa de lliure elecció del 3r trimestre ja que estava lligada al pont del dilluns de segona Pasqua. Llavors la festa de lliure elecció del 3r trimestre serà:

• El dilluns 4 de maig de 2015, convertint-se en un pont de quatre dies lligat a la festa a nivell nacional del divendres 1 de maig de 2015.
Esperem que aquests canvis, que han estat motivats per aquest acord del Ple Municipal de l'Ajuntament, no us provoquin gaires inconvenients a l'hora de planificar la vostra vida laboral i familiar. Aquí podeu consultar el Calendari Escolar

DIMECRES 15 DIADA DE SANTA TERESA 2014

Enviada per admin el 13/Oct/2014 - 23:42

Dimecres 15 d’Octubre, celebrarem Santa Teresa, día de festa gran per a tota la Comunitat Educativa del Cole·legi Pare Enric d'Ossó.

Al llarg del día de festa hi hauran diferents actes i celebravcions per als alumnes, pares, avis, professors i personal de l'escola:

US CONVIDEM A LA XOCOLATADA AMB MELINDROS A LES 17 HORES.

US HI ESPEREM, LA FESTA ÉS TAN GRAN QUE LA VOLEM COMPARTIR AMB TOTS VOSALTRES.

3,2,1, ACCIÓ

Enviada per admin el 09/Oct/2014 - 00:51

Dissabte, 4 d’octubre, varem encetar a nivell Diòcesis de Barcelona el Vè Centenari de Santa Teresa de Jesús. La gran celebració  a la Basílica de la Sagrada Famñilia de Barcelona va anar a càrrec del Monsenyor Martinez Sistach, Bisbe de Barcelona, Ens varem aplegar diferents famílies Teresianes: Carmelites, Teresianes de Poveda, i de la Família Teresiana d’Enric d’Ossó quasi érem 900 persones participaren Comunitats educatives dels tres col·legis de Barcelona, Comunitats de Germanes Teresianes i persones de diferents Parròquies on hi ha presencia teresiana.

Tots varem quedar molt satisfets d’aquesta celebració.

ENS RETROBEM NOVAMENT PER ENCETAR EL CURS 2014-15

Enviada per admin el 10/Set/2014 - 14:00

Tenim un gran repte per endavant: Viure'l positivament i en plenitud perquè al final podem avaluar-lo com a molt satisfactori.

CAP ESFORÇ DEDICAT A L’EDUCACIÓ ES MARCEIX, TARD O D’HORA BROTA EL FRUIT.

Us recordem que:

· EL DILLUNS 15 DE SETEMBRE A LES 17,30h,  TINDREM L’ACTE D’INAUGURACIÓ DEL CURS ESCOLAR PER LES FAMÍLIES DE EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA.

· EL DIMARTS 16 DE SETEMBRE A LES 17,30h, EL TINDREM PER LES FAMÍLIES DE SECUNDÀRIA: ESO I BATXILLERAT

US HI ESPEREM A TOTS!! BENVINGUTS!!

MENÚ ESCOLAR 2014-15

Enviada per admin el 09/Set/2014 - 21:48

Aquí teniu el menú escolar que serà vigent al nostre servei de menjador aquest curs 2014-15.

QUE APROFITI!!

COMENCEM EL CURS 2014-15

Enviada per admin el 09/Set/2014 - 10:01

Benvinguts a tots de nou!

El proper dilluns 15 de setembre comença el nou curs per a tots els alumnes de l'escola a les 9 hores. Els més petits de P3 començaran la seva adaptació a l'Escola a partir de les 9:30 hores.

Comencem un Curs ple de bones experiències, SOM-HI!!

S'OBRE EL PERIODE D'INSCRIPCIONS A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Enviada per admin el 04/Jul/2014 - 00:23

Els propers 8, 9 i 10 de juliol en el mateix horari que la venda de llibres a la recepció de l'escola es podra fer la inscripció a les activitats extraescolars del curs 2014-15. Aqui teniu tota la informació.

US ESPEREM!!

« 1 2 3 4 »