Departament d'Ensenyament XTEC

Programa La Caixa Proinfància

CANVI DE DATES FESTIVES AL CALENDARI ESCOLAR

Enviada per admin el 25/Oct/2014 - 19:13

En el Ple Municipal de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat celebrat el dia 30 de setembre es va acordar que les festes locals per l'any 2015 seran els dies dilluns 1 de juny de 2015 i dijous 24 de setembre de 2015.

Aquesta ordre municipal ha provocat al Centre canvis de dates festives:

• La festa local marcada al calendari escolar aprovat a finals del curs passat del 25 de maig passa a ser l'1 de juny. I per tant el 25 de maig de 2015 (dilluns de segona Pasqua) serà lectiu i laborable a la ciutat.

Aquest canvi ha provocat un canvi també a la festa de lliure elecció del 3r trimestre ja que estava lligada al pont del dilluns de segona Pasqua. Llavors la festa de lliure elecció del 3r trimestre serà:

• El dilluns 4 de maig de 2015, convertint-se en un pont de quatre dies lligat a la festa a nivell nacional del divendres 1 de maig de 2015.
Esperem que aquests canvis, que han estat motivats per aquest acord del Ple Municipal de l'Ajuntament, no us provoquin gaires inconvenients a l'hora de planificar la vostra vida laboral i familiar. Aquí podeu consultar el Calendari Escolar

DIMECRES 15 DIADA DE SANTA TERESA 2014

Enviada per admin el 13/Oct/2014 - 23:42

Dimecres 15 d’Octubre, celebrarem Santa Teresa, día de festa gran per a tota la Comunitat Educativa del Cole·legi Pare Enric d'Ossó.

Al llarg del día de festa hi hauran diferents actes i celebravcions per als alumnes, pares, avis, professors i personal de l'escola:

US CONVIDEM A LA XOCOLATADA AMB MELINDROS A LES 17 HORES.

US HI ESPEREM, LA FESTA ÉS TAN GRAN QUE LA VOLEM COMPARTIR AMB TOTS VOSALTRES.

3,2,1, ACCIÓ

Enviada per admin el 09/Oct/2014 - 00:51

Dissabte, 4 d’octubre, varem encetar a nivell Diòcesis de Barcelona el Vè Centenari de Santa Teresa de Jesús. La gran celebració  a la Basílica de la Sagrada Famñilia de Barcelona va anar a càrrec del Monsenyor Martinez Sistach, Bisbe de Barcelona, Ens varem aplegar diferents famílies Teresianes: Carmelites, Teresianes de Poveda, i de la Família Teresiana d’Enric d’Ossó quasi érem 900 persones participaren Comunitats educatives dels tres col·legis de Barcelona, Comunitats de Germanes Teresianes i persones de diferents Parròquies on hi ha presencia teresiana.

Tots varem quedar molt satisfets d’aquesta celebració.

ENS RETROBEM NOVAMENT PER ENCETAR EL CURS 2014-15

Enviada per admin el 10/Set/2014 - 14:00

Tenim un gran repte per endavant: Viure'l positivament i en plenitud perquè al final podem avaluar-lo com a molt satisfactori.

CAP ESFORÇ DEDICAT A L’EDUCACIÓ ES MARCEIX, TARD O D’HORA BROTA EL FRUIT.

Us recordem que:

· EL DILLUNS 15 DE SETEMBRE A LES 17,30h,  TINDREM L’ACTE D’INAUGURACIÓ DEL CURS ESCOLAR PER LES FAMÍLIES DE EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA.

· EL DIMARTS 16 DE SETEMBRE A LES 17,30h, EL TINDREM PER LES FAMÍLIES DE SECUNDÀRIA: ESO I BATXILLERAT

US HI ESPEREM A TOTS!! BENVINGUTS!!

MENÚ ESCOLAR 2014-15

Enviada per admin el 09/Set/2014 - 21:48

Aquí teniu el menú escolar que serà vigent al nostre servei de menjador aquest curs 2014-15.

QUE APROFITI!!

COMENCEM EL CURS 2014-15

Enviada per admin el 09/Set/2014 - 10:01

Benvinguts a tots de nou!

El proper dilluns 15 de setembre comença el nou curs per a tots els alumnes de l'escola a les 9 hores. Els més petits de P3 començaran la seva adaptació a l'Escola a partir de les 9:30 hores.

Comencem un Curs ple de bones experiències, SOM-HI!!

S'OBRE EL PERIODE D'INSCRIPCIONS A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Enviada per admin el 04/Jul/2014 - 00:23

Els propers 8, 9 i 10 de juliol en el mateix horari que la venda de llibres a la recepció de l'escola es podra fer la inscripció a les activitats extraescolars del curs 2014-15. Aqui teniu tota la informació.

US ESPEREM!!

ESTRENEM CANAL VÍDEO A LA WEB

Enviada per admin el 19/Jun/2014 - 23:23
Ara ja podem veure els diferents vídeos que al llarg del curs es van realitzant al nou CANAL VÍDEO EDOSSO accessible desde el menú lateral dret de la web. Segur que us agradarà!!!!

LIPDUB DE 6è DE PRIMÀRIA

Enviada per david.rosa el 12/Jun/2014 - 16:26

Els alumnes de 6è de primària des de la matèria complementària d'anglès hem estat treballant en la realització d'un lipdub. Vam triar "Roar" de Katy Perry, i vam estar treballant la lletra i pensant la millor manera de representar-la. Fins i tot vam crear uns decorats per la ocasió. Al CANAL VÍDEO PRIMÀRIA podeu veure el resultat final... Esperem que us agradi!

ALUMNES DE 4t D'ESO VISITEN EL CENTRE D'ESTUDIS DE L'HOSPITALET

Enviada per admin el 11/Jun/2014 - 11:44

Els alumnes de 4t d'ESO van visitar el passat 4 de juny les instal·lacions del CELH (Centre d'Estudis de l'Hospitalet) on van fer lliurament d'un pendrive amb l'enregistrament de 28 entrevistes a persones que van viure el període de la Transició al barri de Bellvitge.

Aquests arxius sonors formen part d'un projecte interdisciplinar anomenat PHOB (Projecte d'Història Oral de Bellvitge) en què aquests alumnes de 4t d'ESO han participat al llarg del curs 2013-2014 i la seva donació al CELH suposa, a més, la realització d'un APS (aprenentatge-servei).

L'objectiu d'aquesta donació a l'arxiu històric del CELH és oferir la possibilitat de la seva consulta a qualsevol estudiós del període històric de la Transició Espanyola a Bellvitge. Els diversos testimonis entrevistats van atendre les preguntes que els alumnes de 4t havien elaborat a partir d'una preparació prèvia -teòrica i pràctica- des de les matèries d'ètica i d'història així com d'una aproximació a les diferents metodologies sociològiques i del treball amb fonts orals.

Aquesta visita també va servir per conèixer les instal·lacions i les possibilitats de recerca que ofereix el Centre d'Estudis de l'Hospitalet alhora que inaugura la participació del nostre centre en els actes de celebració del 50è aniversari del barri de Bellvitge.
« 1 2 3 4 »

CANAL VÍDEO EDOSSO