Departament d'Ensenyament XTEC

Programa La Caixa Proinfància

CALENDARI DE RECUPERACIONS DE SETEMBRE DE L'ESO

Enviada per admin el 28/Jun/2015 - 22:28

Aqui teniu el calendari de les recuperacions de les matèries suspeses a l'ESO. Cada matèria ha establert feines d'estiu que s'han de lliurar el dia de la prova de recuperació així com les condicions per fer aquestes recuperacions. Podeu consultar-les segons siguin les matèries a la plataforma WEERAS o a la plataforma MOODLE corresponent a la matèria.

Calendari de recuperacions

NOU VÍDEO DE 4t D'ESO. RAP BELLVITGE

Enviada per joaquin.ruiz el 28/Jun/2015 - 18:55

Els alumnes de 4t d'ESO a la matèria d'Informàtica han realitzat un Projecte Final que ha consistit en la creació i gravació d'un Rap i del seu videoclip sobre el Barri de Bellvitge. És la seva modesta aportació al 50è aniversari del Barri que es celebra enguany. Podeu veure'l al canal de Vídeo de l'ESO, és una feina molt digne! I també podeu veure el Vídeo de com s'ha fet el Projecte, el nostre "Making off".

Cliqueu aquí per veure'ls.

NOU VÍDEO DE 1r DE BATXILLERAT

Enviada per admin el 17/Jun/2015 - 16:53

Els alumnes de 1r de Batxilerat ens mostren les seves "Catas teatrales", representant l'obra de Miguel Mihura "Los tres sombreros de copa".

Aquí podeu gaudir una mostra.

NOU VÍDEO DE 5è A.

Enviada per admin el 15/Jun/2015 - 18:23

Els alumnes de 5è A han editat un nou vídeo per a enviar als seus companys anglesos sobre cultura i tradicions catalanes i espanyoles.

Aquí podeu veure'l.

NOU VIDEO DE 3r D'ESO. PRÀCTICA D'AUDIOVISUALS

Enviada per admin el 04/Jun/2015 - 01:37

Aqui teniu un nou video dels alumnes d'Audiovisuals de 3r d'ESO fent pràctiques amb l'efecte CROMA...

Molt divertit!

Canal ESO

ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT A LA TROBADA COMENIUS A ALEMANYA

Enviada per admin el 23/Abr/2015 - 20:43

Un grup d'alumnes de 1r de Batxillerat estan participant aquesta setmana a l'última trobada del Projecte Comenius a Bad Nauheim (Alemanya).

El diari local parla del grup d'alumnes que han visitat la ciutat i han gaudit del temps assolellat i les activitats programades.

BONA FEINA!!!!

MEMÒRIA FUNDEO 2014

Enviada per admin el 17/Abr/2015 - 13:20

FundEO (Fundación Enrique de Ossó) ens fa arribar la seva Memòria d'activitats del 2014, on podem conèixer quins han estat els projectes de cooperació que han dut a terme amb la col·laboració de les escoles, com la nostra.

A més la seva presidenta Conchi Peláez ens envia una carta d'agraiment. MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!

NOUS VÍDEOS AL CANAL VÍDEO DE PRIMÀRIA

Enviada per admin el 15/Abr/2015 - 01:16

Ja tenim un nou vídeo al Canal Vídeo de Primària. Es tracta de la presentació de menjars típics de casa nostra feta per alumnes de 5è B que enviaran a un grup d'alumnes anglesos amb els que estan en contacte.

Gaudiu d'aquest clip!

FESTA DEL COMPARTIR

Enviada per admin el 08/Abr/2015 - 21:18

Els alumnes des de P-3 fins a 6è de primària el dia 14 d’aquest mes celebrarem la Festa del Compartir.

Abans d’aquesta celebració, hem estat preparant-nos, a través d’una història: “Construir ponts”, aprenent una cançó: “Sense tu”. I tot això perquè com a membres de l’Escola Pare Enric d’Ossó volem construir ponts amb el Centre educatiu Enrique de Ossó de Nicaragua, per poder proveir de material didàctic l’etapa de Primària i Secundària, llibres de text per les aules i l’adquisició d’un equip audio-visual  pel Col·legi.

Per nosaltres compartir vol dir que som capaços de descobrir que els altres existeixen. Que jo necessito d’ells i ells necessiten de mi. A més a més, també vol dir acceptar a l’altre tal com és. En definitiva: COMPARTIR ÉS UN COMPROMÍS que ens convida a col·laborar amb el que som i tenim.

A la nostra història tenim tres persones que ens han donat exemple amb la seva vida. Només anomenem tres:

*Jesús de Natzarè, valora el petit gest que fem als altres i és com si li féssim a Ell.

*Santa Teresa ens diu que ens hem d’estimar i per tal de fer-ho hem d’estar pendent de les necessitats dels altres.

*El pare Enric ens convida a posar les nostres qualitats al servei dels altres.

Però en aquesta celebració també heu col·laborat vosaltres pares i mares, ja sigui econòmicament com portant un pastís.

GRÀCIES, amb el vostre ajut aquest projecte s’està fent realitat.

CELEBRACIÓ DEL Vè CENTENARI DEL NAIXEMENT DE SANTA TERESA. 28 D'ABRIL DE 2015

Enviada per admin el 27/Mar/2015 - 21:11

Avui tota l'escola PARE ENRIC D'OSSÓ de l'Hospitalet de Llobregat ha celebrat el Vè Centenari del naixement de Santa Teresa.

500 anys amb la força d'un carisma!

« 1 2 3 4 5 6 »

CANAL VÍDEO EDOSSO