Departament d'Ensenyament XTEC

Programa La Caixa Proinfància

S'OBRE EL PERIODE D'INSCRIPCIONS A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Enviada per admin el 04/Jul/2014 - 00:23

Els propers 8, 9 i 10 de juliol en el mateix horari que la venda de llibres a la recepció de l'escola es podra fer la inscripció a les activitats extraescolars del curs 2014-15. Aqui teniu tota la informació.

US ESPEREM!!

DATES DE LES PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE DE 1r DE BATXILLERAT

Enviada per lluis.riera el 30/Jun/2014 - 11:25

Els exàmens extraordinaris de 1r de batxillerat es repartiran en dos dies al setembre.

• El dia 2 DE SETEMBRE es realitzaran els exàmens de les matèries comunes (CATALÀ, CASTELLÀ, FILOSOFIA i ANGLÈS).
  • El dia 3 DE SETEMBRE es realitzaran els exàmens de les matèries de modalitat pels alumnes de ciències (MATEMÀTIQUES, FÍSICA, QUÍMICA, BIOLOGIA i DIBUIX TÈCNIC) i de lletres (MATEMÀTIQUES APLICADES A LES CIENCIES SOCIALS, LLATÍ, LITERATURA CASTELLANA i HISTÒRIA).
Els exàmens es realitzaran a les 9H DEL MATI i en cas que es tinguin més d'un el mateix dia, es realizaran un darrere l'altre.

HORARIS DE LES PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE DE L'ESO

Enviada per admin el 29/Jun/2014 - 16:10

Aqui teniu el calendari i els horaris de les proves extraordinàries de l'ESO

ESTRENEM CANAL VÍDEO A LA WEB

Enviada per admin el 19/Jun/2014 - 23:23
Ara ja podem veure els diferents vídeos que al llarg del curs es van realitzant al nou CANAL VÍDEO EDOSSO accessible desde el menú lateral dret de la web. Segur que us agradarà!!!!

HORARIS DE SECUNDÀRIA PER ALS ÚLTIMS DIES DE CURS

Enviada per admin el 12/Jun/2014 - 21:29
Ela alumnes de secundària els dies 17, 18 i 19 tindran un horari específic en funció de les recuperacions de la 3a avaluació. Aqui teniu l'horari complet...

LIPDUB DE 6è DE PRIMÀRIA

Enviada per david.rosa el 12/Jun/2014 - 16:26

Els alumnes de 6è de primària des de la matèria complementària d'anglès hem estat treballant en la realització d'un lipdub. Vam triar "Roar" de Katy Perry, i vam estar treballant la lletra i pensant la millor manera de representar-la. Fins i tot vam crear uns decorats per la ocasió. Al CANAL VÍDEO PRIMÀRIA podeu veure el resultat final... Esperem que us agradi!

ALUMNES DE 4t D'ESO VISITEN EL CENTRE D'ESTUDIS DE L'HOSPITALET

Enviada per admin el 11/Jun/2014 - 11:44

Els alumnes de 4t d'ESO van visitar el passat 4 de juny les instal·lacions del CELH (Centre d'Estudis de l'Hospitalet) on van fer lliurament d'un pendrive amb l'enregistrament de 28 entrevistes a persones que van viure el període de la Transició al barri de Bellvitge.

Aquests arxius sonors formen part d'un projecte interdisciplinar anomenat PHOB (Projecte d'Història Oral de Bellvitge) en què aquests alumnes de 4t d'ESO han participat al llarg del curs 2013-2014 i la seva donació al CELH suposa, a més, la realització d'un APS (aprenentatge-servei).

L'objectiu d'aquesta donació a l'arxiu històric del CELH és oferir la possibilitat de la seva consulta a qualsevol estudiós del període històric de la Transició Espanyola a Bellvitge. Els diversos testimonis entrevistats van atendre les preguntes que els alumnes de 4t havien elaborat a partir d'una preparació prèvia -teòrica i pràctica- des de les matèries d'ètica i d'història així com d'una aproximació a les diferents metodologies sociològiques i del treball amb fonts orals.

Aquesta visita també va servir per conèixer les instal·lacions i les possibilitats de recerca que ofereix el Centre d'Estudis de l'Hospitalet alhora que inaugura la participació del nostre centre en els actes de celebració del 50è aniversari del barri de Bellvitge.

ELS ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT JA SÓN A LA TROBADA COMENIUS A TURQUIA

Enviada per admin el 12/Mai/2014 - 18:23

Un grup de 10 alumnes de 1r de Batxillerat i dos professors hi seran tota aquesta setmana a la segona trobada del Projecte Comenius a Denizli a Turquía. Han arribat perfectament ja hi són a les families d'acollida i gaudeixen de moments de convivència amb la resta d'alumnes de Finlàndia, Alemanya i frança. Podeu seguir informats al Blog del Projecte Comenius. (Cada dia envien fotos!!! quina sana enveja!!!!)

FESTA DEL COMPARTIR 2014. EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

Enviada per admin el 29/Abr/2014 - 10:37

Al CANAL VÍDEO EDOSSO PASTORAL teniu un vídeo de la Festa del compartir d'Educació Primària i Infantil celebrada el passat 3 d'Abril.

ESPEREM US AGRADI!!!

NOVA CONVOCATÒRIA DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA 'BELLVITGE VEO, VEO' I DE LA MOSTRA D'ARTISTES

Enviada per admin el 27/Abr/2014 - 18:47

Un altre any l'escola torna a convocar als artistes del barri a participar a la mostra d'art i al concurs de fotografia. Aquesta serà ja la desena edició, tant de la mostra com del concurs.
Consulteu les bases de la convocatoria a la web de la Galeria d'Art de l'escola.

Com sempre, la mostra "Artistes a Bellvitge" es farà coincidint amb la festa de la Comunitat Educativa, durant els dies 12, 13 i 14 de juny. Esteu convidats a participar tots els artistes que tingueu vinculació amb l'escola o amb el barri. Podreu portar les vostres obres durant la setmana del 16 al 23 de maig.

Si teniu cap dubte sobre el funcionament o la participació a la mostra contacteu amb l'escola.

També podreu participar al concurs de fotografia "Bellvitge veo veo"  enviant les vostres imatges del barri en format .jpg a la direcció de la Galeria d'Art virtual de l'escola: artespaiosso@gmail.com.
Podreu participar en dues modalitats i en categoria infantil o adult, amb un màxim de quatre fotografies, que podreu enviar des del dia 1 al 9 de maig.

ESTEU TOTS CONVIDATS!!!!

« 1 2 3 »