Robòtica i programació

L’escola s’ha integrat en un projecte, comú a diferents centres, de robòtica i programació.

robotica

S’ha incorporat com activitat extraescolar d’infantil i primària i també dintre de les activitats complementàries de primària i ESO. Els treballs de programació comencen amb els fonaments ajudant a delimitar la seqüència d’ordres que aconseguirà el resultat esperat i comprovant-les amb robots senzills. La programació s’implementa en programes informàtics com scratch i es fa servir també la seva aplicació a la robòtica.

Ho plantegem com un aspecte transversal que comença ja a parvulari i es va enriquint i desenvolupant fins al final de l’Educació Secundària on s’arriba a programar diferents apps per mòbils i petits jocs.