Park Güell

Segon

Tic, tac, tic, tac…. Això ja s’acosta! Estem tots molt contents de poder anar al Park Güell i veure en directe tantes coses que hem treballat i hem vist amb imatges.

Com està explicat en el full informatiu de la sortida, els nens han de portar l’esmorzar i el dinar. A més, no se si us han comentat alguna cosa els nens, necessitem que portin una carpeta. Quan siguem allà farem un dibuix i necessitem on posar el paper (els fulls, llapis… ja ho porto jo).

Per aquest motiu i, amb la finalitat que no vagin tot el dia amb la carpeta agafada, haurien de portar una motxilla amb la mida suficient perquè hi càpiga dins i no els molesti. Si voleu emprar la de l’escola, ja ens va bé. El mateix dimecres la portaran a casa, llavors hi poseu els deures, i que la portin a l’escola dijous o divendres.

GRÀCIES!!!