CONNEXIÓ AMB L’ANTÀRTIDA

Aquesta tarda, dilluns, 26 de febrer, els alumnes de 1r i 2n d’ESO s’han connectat per videoconferència amb la base Joan Carles I a l’Antàrtida. Han pogut parlar amb en Joan Riba que hi treballa com a responsable de medi ambient i laboratoris de la base durant els mesos de l’estiu austral, el nostre hivern. Ell ha explicat el dia a dia de la base, les seves responsabilitats, les investigacions que s’estan desenvolupant, les rutines i feines de cada dia, el clima, els animals que envolten la base… i li han pogut fer preguntes.

Pel alumnes de 2n de l’ESO ha estat especial perquè han pogut recordar la conferència que va venir a fer-nos el curs passat a l’escola.

Per altra banda, ha estat un gran repte, ja que a la videoconferència hem estat en total 6 centres, alguns de 2 o més línies.  Això vol dir que hem estat connectats alhora més de 300 nois i noies cadascú des del seu centre amb l’Antàrtida.  Els centres que hem participat han estat:

• Institut Empuriabrava
  • Escola El Pilar de Premià de Mar
  • Escola Proa del barri de  Sants (Barcelona)
  • Escola Marillac del barri de la Sagrada Família (Barcelona)
  • Fundació Llor de Sant Boi de Llobregat
  • Col·legi Monalco d’Igualada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *