PROJECTE TARIJA

És ja un clàssic a l’escola, des de fa molts anys col·laborem amb l’Associació Tarija per intentar acostar als nostres infants i joves una realitat diferent a la nostra i poder participar en la millora de la situació.

Durant unes setmanes els alumnes de 3r d’ESO es preparen per recollir la informació d’aquell any i presentar-la a la resta de l’escola.  Després la solidaritat s’expressa a través de la compra d’artesania que ens faciliten des d’allà i amb la compra de pastissos que s’elaboren a les cases dels alumnes més grans el dia de la festa d’hivern.